Ga naar inhoud

Waar supreme kopen?


juudjuhlove

Aanbevolen berichten

Nou, beter kun je het niet krijgen toch? Ik bestelde het in eerste instantie bij TheHayExperts.co.uk, ook vanwege de rest van het assortiment. Vervolgens ben ik overgestapt op een andere brok en nu is het ook maar net waar die leverbaar is in de hoeveelheid die ik nodig ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig had ik daar net 4 zakken besteld, als er mensen hier in de buurt wonen mogen die van mij ook een zak overnemen, ik bestel meestal per 4 omdat de verzendkosten wegvallen en in de loop van de tijd verkopen de zakken zich wel weer haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen weekend een zak besteld bij Bunnybin.nl, daarmee help je ook een konijnenopvang. Het is ook in de dierenwinkel te koop maar hier is het waanzinnig duur. Ik ging vandaag uit noodzaak een zakje halen omdat ik door m'n voorraad zit en mijn levering pas volgende week ofzo komt: 11 euro voor 1.5 kg SS...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit Engeland is inderdaad het goedkoopst, maar ik heb zoiets van, dit is ook een stuk goedkoper dan in de winkel en als het die konijntjes ten goede komt heb ik die paar extra euro's er wel voor over. :)

Ja dat klopt.

Maar met twee vlamen, twee Duitse hangoren en drie dwergen gaat voer best snel :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .