Ga naar inhoud

wormen bij konijnen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 228
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat niet heeft??

Want deze topic gaat eigenlijk over wormen en nu gaat het over naar maden.

het word een beetje ingewikkeld vind ik. Kan er geen apart topic gemaakt worden over maden?? en deze houden voor wormen? zodat nu deze berichten over maden verhuist naar maden topic.

want straks komt er iemand hier die voor zijn doen een belangrijk vraag heeft over wormen, maar word er alleen gepraat over maden, dus... word wormen overheen gelezen terwijl het een worm topic is.

Snappen jullie een beetje wat ik bedoel ??

Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ze eergisteren gegeven omdat na hun laatste behandeling goed uit kwam(geen wormen) wou ik voor de zekerheid nog 1x geven en nu hebben ze het dus nog steeds niet. Ben echt blij

maar ik ga maandag wel voor de vlooien geval kopen, maar voor de konijnen is het stronghold voor kittens??? !!!!!!!!!!!!

Mijn katten hebben geen vlooien terwijl ze toch buiten in de tuin spelen, ben echt blij maar je weet maar nooit snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

volg al een tijdje dit topic! en heb vandaag toch eens met de da overlegd om eens reventief te ontwormen. da vond dt een zeer goed idee omdat er dus schijnbaar vaak wormpjes aan de darmpjes vastzitten die er pas met ontwormen uitkomen.... waar je dus vantevoren nooit iets van gemerkt hebt.

heb iverquantel drops gekregen en ga dus vanavond aan de geng!!!

wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel mooi kelly dus je hebt wormen vrije konijnen.

ja gelukkig wel zeg! had de avond van te voren de kooi nog schoongemaakt zodat ik ale keuteltjes van na de gift iverquantel kon "vangen". maar heb van beiden een aantal keutels door de dag heen vers uit et kontje bekeken en bij beide niets kunnen vinden! gelukkig!

hoe vaak doe ik dit per jaar cindy? 1 keer?

groetjes kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .