Ga naar inhoud

Misschien dan toch afscheid nemen van Draakje..


Nimfee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Echt iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes, dat doet me erg goed. De strijd is zeker voor niets geweest. Ik zie wel erg tegen op, ik heb net nog 10 filmpjes gemaakt van Draakje. Ik ga over een half uurtje weg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg veel sterkte straks, Nimfee. Ik vind het bewonderenswaardig dat je zo aan de belangen van Draakje denkt, en daarvoor je eigen belangen aan de kant zet. Natuurlijk zou je haar liever nog 10 jaar bij je houden, maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Draak. Ik denk dat je de goede beslissing maakt.

Nogmaals sterkte,

Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een raar gevoel.. Kende het hele beestje niet (echt) maar wat een idee dat ze er niet meer is.. Hoe jij je nu dan wel niet moet voelen.. Ze was een bijzonder diertje. Nogmaals héél veel sterkte.

Rust zacht, dapper Draakje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag nog een berichtje plaatsen, maar ik heb geen idee wat ik kan zeggen om je verdriet te verzachten. Ik vind jou en Draakje ontzettend dapper.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nimfee, heel veel sterkte met de lastige beslissing die je hebt moeten maken en het afscheid moeten nemen van Draakje. De topics over Draakje die ik in de loop der tijd voorbij heb zien komen hebben mij iedere keer weer aangegrepen, jouw liefde voor Draakje sprak er zo sterk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joseeke verwoordde het een pagina terug heel goed...

Houden van is ook laten gaan.....maar jeetje wat zul je je rot voelen, ik wens je daarom heel erg veel sterkte met het verlies van jouw draakje, zij heeft zeer zeker al jouw liefde gevoelt de afgelopen tijd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Nimfee, ook ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Draakje.

Je hebt een hele dappere beslissing genomen en juist deze beslissing toont jouw liefde voor Draakje.

Hoe moeilijk het ook is, je hebt haar welzijn boven alles gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .