Ga naar inhoud

hij eet al drie dagen geen biks meer


malika117

Aanbevolen berichten

Heb net de dienstdoende DA gesproken maar die kon verder niks voor me doen. Ze wilde wel naar hem kijken maar dat koste me 69 euro. Ik had haar verteld dat ik dat onmogelijk kon betalen en toe zei ze dat ik dan maar moest wachten tot een maandag. Want dan kan ik weer terecht bij mijn eigen DA.

Ik vroeg haar of ze me nog advies kon geven en zelfs dat kon ze niet zei ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn ouders willen wel helpen alleen ze kunnen me niet helpen, ze hebben niet de financiele middelen om me te komen helpen

Volgens mij willen ouders altijd hun kinderen helpen toch? ik zou zeggen, opbellen in ieder geval!

En heb je al een opvang gebeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het handig is, als je je erbij neerlegt dat je daar niet direct een antwoord op krijgt. Wel zou ik er alles aan doen, om het antwoord te weten te komen, gezien je je zorgen maakt. Dus bel alle adressen die je gekregen hebt van andere BBers, die op je profiel staan.

Zij kunnen je misschien helpen antwoord te geven op die vraag. Wat voor merk bix geef je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze krijgen sience selective

ik denk dat het handig is, als je je erbij neerlegt dat je daar niet direct een antwoord op krijgt. Wel zou ik er alles aan doen, om het antwoord te weten te komen, gezien je je zorgen maakt. Dus bel alle adressen die je gekregen hebt van andere BBers, die op je profiel staan.

Zij kunnen je misschien helpen antwoord te geven op die vraag. Wat voor merk bix geef je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In jouw schoenen zou ik Martje en Dollie een PB sturen. Zij wonen in de buurt en kennen wellicht BB-ers in de buurt van Drachten. Martje zou je misschien zelf kunnen helpen.

Ik zie op de lijst opvangen dat er in Leeuwarden een opvang zit die voor 12,50 per week logeerplek aanbiedt. Misschien kun je contact met hen opnemen om te polsen of zij zieke konijnen 'opnemen'?

Ik kan je helaas ook niet helpen, ik had al een PB'tje van Suuzi gekregen maar toen ik daarna de laatste pagina van het topic doorlas, dacht ik dat het al opgelost was..

hoe kan het nou dat een konijn wel gewoon hooi eet maar niet zijn biks, groente of brood?

Hij eet dus wel hooi..? En er is niks met zijn kiezen? Is dat onder narcose bekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Dierenarts heeft met een apparaatje in zijn bekje gekeken en zei dat alles ok was

Ik kan je helaas ook niet helpen, ik had al een PB'tje van Suuzi gekregen maar toen ik daarna de laatste pagina van het topic doorlas, dacht ik dat het al opgelost was..

Hij eet dus wel hooi..? En er is niks met zijn kiezen? Is dat onder narcose bekeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZO, heb de bunny's net eten gegeven, zoals altijd valt Milo gelijk aan maar Beau weigert nog steeds om te eten. Ik zag wel dat hij wat kleine keutels had maar voor de rest is het gewoon weer helemaal hetzelfde. Heb hem net de medicijnen gegeven(wat volgens mij totaal geen zin heeft) en ik heb een klein beetje olvarit gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even misschien wat kort door de bocht:

je hebt een ziek konijn

je hebt geen geld om naar de DA te gaan

je ouders hebben ook geen geld voor de DA

je weigert hulp aan te nemen die hier geboden wordt, zoals bellen naar een ander persoon of bellen naar een opvang in de buurt

?? ik geloof dat ik iets verkeerd gelezen hebt, anders vind ik dat je geen dieren moet nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar dit vind ik echt onzin. Ik weiger geen hulp, ik stel het juist zeer op prijs, alleen de één zegt dit en de ander zegt dat. De ene dierenarts zegt dit en de andere dierenarts zegt dat. Ik wordt een beetje verward door alle verschillende verhalen die ik hoor. \

En jij bepaalt niet dat ik wel of geen dieren neem. Mijn konijnen hebben een onwijs goed leven. Ze krijgen duur voer van de dierenarts, ze worden twee keer per jaar gevaccineerd. Ze hebben een groot buitenhok met een grote ren. Voor de winter hebben ze een enorm hok in de schuur. Ze krijgen twee keer per dag vers water. Elke dag vers hooi en stro.

Op dit moment gaat het gewoon iets minder omdat we weinig geld hebben, en omdat ik ben verhuisd. Maar binnenkort gaan mijn konijnen gewoon weer lekker naar mijn ouders toe en hebben ze een fantastisch leven.

even misschien wat kort door de bocht:

je hebt een ziek konijn

je hebt geen geld om naar de DA te gaan

je ouders hebben ook geen geld voor de DA

je weigert hulp aan te nemen die hier geboden wordt, zoals bellen naar een ander persoon of bellen naar een opvang in de buurt

?? ik geloof dat ik iets verkeerd gelezen hebt, anders vind ik dat je geen dieren moet nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .