Ga naar inhoud

hij eet al drie dagen geen biks meer


malika117

Aanbevolen berichten

  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan hel goed snappen dat iemand het op een gegeven moment niet meer ziet zitten als er problemen zijn met je dieren....als ik toendertijd met Ollie geen steun had gehad van alle mensen hier van de Bunny Bunch had ik het waarschijnlijk toen ook sneller opgegeven.

Positief blijven is soms erg moeilijk als je er alleen voorstaat en je er alles aan doet om je beesje te redden maar niks helpt.

Ik vind dat je het top hebt gedaan....geef jezelf eens een schouderklopje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderaad ben ik het helemaal mee eens :yes:

Ik kan hel goed snappen dat iemand het op een gegeven moment niet meer ziet zitten als er problemen zijn met je dieren....als ik toendertijd met Ollie geen steun had gehad van alle mensen hier van de Bunny Bunch had ik het waarschijnlijk toen ook sneller opgegeven.

Positief blijven is soms erg moeilijk als je er alleen voorstaat en je er alles aan doet om je beesje te redden maar niks helpt.

Ik vind dat je het top hebt gedaan....geef jezelf eens een schouderklopje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees dit allemaal nu pas...

Ben een paar dagen niet online geweest, en heb ik ineens een paar mailtjes over dit topic...:whistle2:

Ik had met alle liefde willen helpen, maar gelukkig eet ie alweer! enis het niet meer nodig!:yes:

tipje voor de volgende keer; mijn telefoonnummer staat wel op mn website. dus mocht iemand me via mail niet kunnen bereiken, bel of sms dan even :)

Als ik de mogelijkheid heb wil ik altijd wel helpen ;)

@ Malika: heb eventueel nog wel een kooi voor je te leen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar weer dat zonder vechten een ander konijn stres en vermoedelijk dominantie ervaard.

Gelukkig gaat het weer goed met het konijntje!

Dit beeld zien we ook veel bij te jonge konijnen die gekoppeld worden ( stres) en niet eten.

Maar als een konijn een week niet eet en dwangvoer krijgt kan ie wel haken op de kiezen krijgen.

Had je ze ook geoppeld op neutraal terein? dat is zo belangrijk, zeker voor over een paar weken.

Als je het nog wil proberen.suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .