Ga naar inhoud

hij eet al drie dagen geen biks meer


malika117

Aanbevolen berichten

  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik geef hem nu dwangvoer en een middel om de darmen actief te houden maar ik zie nog steeds geen verschil. Langzamerhand wordt ik er een beetje gek van. Ik heb deze hele week thuis moeten zitten om voor hem te zorgen terwijl ik gewoon school heb. Ik weet niet of ik de druk nog aan kan als hij morgen nog hetzelfde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef hem nu dwangvoer en een middel om de darmen actief te houden maar ik zie nog steeds geen verschil. Langzamerhand wordt ik er een beetje gek van. Ik heb deze hele week thuis moeten zitten om voor hem te zorgen terwijl ik gewoon school heb. Ik weet niet of ik de druk nog aan kan als hij morgen nog hetzelfde is.

Sommige dierenartsen kunnen een konijn opnemen, als de zorg voor een baasje te zwaar wordt. Maar ik weet niet of er zo één (een konijnkundige) bij jouw in de buurt zit en of je hier budget voor hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders wonen 200 km verder weg in zuid holland en als ik hem weer twee uur in de auto vervoer dan slaat hij weer in de stress

Nou geen bbers in drachten misschien :yes:

Of kan je hem zolang bij je ouders plaatsen tot hij is opgeknapt

roep maar wat :P:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Drachten is geen konijnenarts en ik heb sowieso geen geld om hem te laten opnemen, dit hele gedoe heeft me al mijn geld gekost\

Sommige dierenartsen kunnen een konijn opnemen, als de zorg voor een baasje te zwaar wordt. Maar ik weet niet of er zo één (een konijnkundige) bij jouw in de buurt zit en of je hier budget voor hebt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een rare gedachte hoor, maar ik roep ook maar wat. ;)

Iemand hier op het forum, Martje, woont ook in Friesland.Weet niet precies waar. Zij heeft een kleine opvang. Misschien kun je haar eens een berichtje sturen, met de vraag of zij tijdelijk voor hem kan zorgen, omdat jij naar school moet en ook de druk niet zo goed aan kan.

En kun je anders niet wat geld van jouw ouders lenen, zodat je toch je konijn kan laten onderzoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks maar ik denk niet dat Martje voor mijn konijn wilt zorgen, het is best veel werk deze dagen, en omdat hij nog steeds niet wilt eten kan het nog lang duren heb ik het idee

Misschien een rare gedachte hoor, maar ik roep ook maar wat. ;)

Iemand hier op het forum, Martje, woont ook in Friesland.Weet niet precies waar. Zij heeft een kleine opvang. Misschien kun je haar eens een berichtje sturen, met de vraag of zij tijdelijk voor hem kan zorgen, omdat jij naar school moet en ook de druk niet zo goed aan kan.

En kun je anders niet wat geld van jouw ouders lenen, zodat je toch je konijn kan laten onderzoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar hij eet nog steeds niet zelf, en dat moet op een gegeven moment toch wel gebeuren na een week

de ciseral moet misschien nog even werken. Je zag wel al kleine keuteltjes zei je. Dan gebeurd er dus wel degelijk iets, hij krijgt weer wat meer kracht door de opgenomen voeding, de darmpjes zijn alweer zelf bezig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang denk je nog dan dat dit gaat duren?

Je geeft toch pas sinds gisteren ciseral....? Dan kan je eigenlijk pas vanaf die dag gaan rekenen. Dan komen de darmen op gang, gaat er iets uit en voelt hij zich langzaam weer iets opknappen, pijn neemt langzaam af en daarna kan hij iets gaan eten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal nog hetzelfde, hij eet nog niks en ik zie ook bijna geen keutels, misschien een stuk of 4 keutels gezien vandaag. Maar die kunnen ook van gisteren zijn. Ik ga om 13.20 nog een keer naar de dierenarts maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Dwangvoeren gaat bijna niet meer, hij slikt niks meer door. Wat moet ik nou doen?

Wat doet hij vanmorgen nu wel of niet ?

qua eten en keutelen...gedrag..

Wat zie je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .