Ga naar inhoud

Graan in Hope Farms Super Trio?


Lauwtjee

Aanbevolen berichten

Hope farms is een goede brok als je wat minder geld uit wil geven aan konijnenvoer dan bijvoorbeeld met science selective.

Maar de samenstelling is dus ook minder goed, bijvoorbeeld het graan wat er in zin.

Maar er zijn nog veel slechtere voeders op de markt hoor! Wat dat betreft zijn er maar weinig regels gesteld over diervoeding in nederland, er is dus echt vanalles op de markt wat nergens op slaat. Dit valt nog wel mee hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja, ik had nog een vraagje wat hier niet echt mee te maken heeft. (maar is beter dan een heel nieuw topic over te maken)

Is het erg als een konijn steeds overstapt van voer? Natuurlijk doe ik het wel langzaam + mengen, maar heel vaak kopen mijn ouders gemengd, dan koop ik de volgende keer gelijk SS en zo gaat het als maar door! Wordt er een beetje gek van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan wat je met "steeds" bedoeld. Als jij 1,5 kg SS koopt en je ouders daarna een kg gemengd en jij daarna weer een kg HF en ga zo maar door, dat vind ik persoonlijk wel een beetje te veel. Dan zijn ze om de paar weken aan het wisselen, al kan het nog niet zo veel kwaad denk ik, als je het rustig aan mengt steeds. Maar als je elke keer een grote verpakking koopt (10 kg, 15 kg, 20 kg) dan is het al heel wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap denk ik wat je bedoeld; het lijkt alsof er aan dat pak geen flap ofzo zit, waarmee je hem weer dicht kunt maken... Of dat handig is, ligt eraan of je het voer ook echt in de zak wilt bewaren. Wij hebben altijd 3kg, in verhouding zijn die qua prijs hetzelfde als de 5kg. Zodra een nieuwe zak open gaat, legen we die in een emmer die je goed af kunt sluiten.

Wij doen zelf met 3kg ongeveer 1,5 tot 2 maanden mee, maar dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van het gewicht van je konijnen en hoeveel voer je ze geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .