Ga naar inhoud

Sivotine tegen diarree?


Stampyy

Aanbevolen berichten

Er liggen een paar kleine gewone keuteltjes. En wat nattere keutels..

Dat ging gisteren toch ook zo? Eigenlijk moeten we (nou ja, jij/Starligt) zorgen dat het nu een stijgende lijn blijft ipv dat we morgenmiddag weer zitten.. Gisteren, vanaf het moment dat het beter ging, wat heb je toen gegeven, gedaan? Wat heeft ze toen gegeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met d'r eetlust is dus niks mis, dat scheelt dan. Pff, ja, dan zou ik het ook niet weten, zorgen dat ze zo veel mogelijk hooi eet.. Maar dat doet ze dus al wel.. Misschien dat je protexin zou kunnen gaan geven, dat zal sowieso geen kwaad kunnen denk ik? Iemand anders daar nog een idee over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

icon1.gif peterselie werkt perfect tegen diarree

Ik las op de site dat peterselie de darmwerking verbeterd. Tinky was al drie dagen aan de diarree/ zachte plak poep. Nou heb ik haar gisteren twee takjes gegeven en vanmorgen geen plakpoep meer. en ze vinden het allebij super lekker.

Dit kwam ik nog tegen op deze site

Is misschien een idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met d'r eetlust is dus niks mis, dat scheelt dan. Pff, ja, dan zou ik het ook niet weten, zorgen dat ze zo veel mogelijk hooi eet.. Maar dat doet ze dus al wel.. Misschien dat je protexin zou kunnen gaan geven, dat zal sowieso geen kwaad kunnen denk ik? Iemand anders daar nog een idee over?

Ik weet niet of je erover heen hebt gelezen dat het konijn was gebeten door een teek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feline heeft ook wel eens een teek op haar oor gehad, die notabene door de dierenarts verwijderd is (omdat we daar toevallig waren hoor, ik ga niet voor een teek naar de dierenarts :P alhoewel.. durf 'm zelf ook niet weg te halen! :|:$) en nooit klachten gehad.. Dat zegt ook niet alles natuurlijk.. Maar diarree door een tekenbeet? Lijkt me niet echt een oorzaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .