Ga naar inhoud

Sivotine tegen diarree?


Stampyy

Aanbevolen berichten

Ik wou het ook niet direct doen als ze binnen zijn. Ze hebben net hopelijk een fijne vakantie gehad. Dus daar willen ze eerst meestal alles over vertellen. En dan een keertje aan het einde van die week. Of als ze zelf over Starlight beginnen.

Hopelijk staan ze er voor open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ehm.. Ik zou daar niet tƩ moeilijk mee doen en gewoon een handje SS minder en een hand biks erbij telkens. Tot je op wat je normaal gaf (50 gram?) aan biks zit. Je kunt ook wel uit gaan rekenen hoeveel het naar verhouding is, maar dat kan ik niet.. :he::P Nou ja, moet ik wel kunnen maar heb er het geduld niet zo voor vrees ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n moeder belde net,en ze vroeg hoe het met Starlight was. En toen vertelde ik over die SS voer. En toen vroeg ze als nu alles weer goed was. En toen zei ze:'Als we dat eerder hadden geweten,hadden wij dat voer ook wel kunnen halen! En anders kijken we even naar dat voer.'

Dus er is wel kans dat we over gaan naar SS. Maar goed,ik ga niet aandringen. Ze is er zelf mee gekomen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef verse peterselie tegen de diarree. Kan je vast nog wel ergens in je buurt bij een supermarkt kopen!

En van de fokker van Roosje & Robijn kreeg ik ook dat middel. Roosje is daar heel ziek van geworden. Fokker gaf dat preventief en liet de konijnen niet inenten, maar de DA vond dat ik dat spul meteen weg moest gooien. Hij vond dat helemaal geen onschadelijk spul en vertelde dat er inderdaad AB in zit.

Sterkte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je ten onrechte persoonlijk wordt aangevallen

Dan geef je wel eens een sneer terug

Want daar wordt het veel gezelliger van inderdaad. Je zou er ook boven kunnen staan.

Sorry Diana dat ik off-topic ging.

Wat fijn dat je moeder zo reageerde. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet hoor Loura.

Ik ben ook benieuwd. Heb net samen de foto's gekeken. En ik laat het wel even op z'n beloop. Ze zei wel dat ik beter 1 van die 2 pakken kon bewaren.. Dus ik zei dat ik niet zomaar weer op het oude gewone bix over kon gaan. Daar dacht ze zelf wel anders over. Had het dus helemaal uitgelegd. En ze moest er over nadenken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes afwachten dan.

Misschien kun je op BB eens kijken of er eventueel iemand bij jou in de buurt woont die ook de SS bij the hay experts besteld, zodat je samen de verzendkosten kunt delen. Dan ben je al veel goedkoper uit dan wanneer je de SS gewoon in de winkel koopt. Gewoon om alvast te kijken of je eventueel met iemand de kosten kunt delen, mocht het van je ouders mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je moeder die ss nu als medicijn ziet maar het blijft gewoon biks natuurlijk

Wel van een goede kwaliteit natuurlijk

Geeft niet hoor Loura.

Ik ben ook benieuwd. Heb net samen de foto's gekeken. En ik laat het wel even op z'n beloop. Ze zei wel dat ik beter 1 van die 2 pakken kon bewaren.. Dus ik zei dat ik niet zomaar weer op het oude gewone bix over kon gaan. Daar dacht ze zelf wel anders over. Had het dus helemaal uitgelegd. En ze moest er over nadenken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .