Ga naar inhoud

Niet met je eten spelen..


Dollie

Aanbevolen berichten

Nee ik heb de zak niet dichtgeplakt, ik heb de zak open gelaten en onder ook een gat gemaakt, zodat we geen klemzittende, claustrofobische konijntjes krijgen. Bovendien, als Fien er met haar dikke kont in zit, kunnen Fred en Pip er niet meer bij, dacht al wel dat dat zo zou gaan, Feline is heel alert met dit soort dingen, als er eten te halen valt of dingen te verscheuren...... Terwijl Fred heerlijk rustig is en alles op z'n eigen tempo doet en Pip is zo'n flierefluiter.. misschien dat ik ze de volgende keer wel zelf creatief laat doen en gaten laat maken, nu zullen ze wel door hebben dat papieren zakken lekkers bevatten.

Ik heb wel heeel veel foto's, is het dan goed gemaakt?

IMG_0703.JPG

IMG_0704.JPG

Feline zit allang in de zak, terwijl Pip het ook eindelijk ontdekt

IMG_0706.JPG

En die suffe Fred is óp de zak gaan zitten.. Feline was not amused..

IMG_0716.JPG

"Van mij!"

IMG_0707.JPG

"Irissssss, we mogen er niet bij van Fien!" :(

IMG_0711.JPG

Billy wil ook mee doen

IMG_0713.JPG

Pip en Fred zijn alweer druk bezig met andere dingen

IMG_0714.JPG

Even in de camera kijken allemaal!

IMG_0717.JPG

En terwijl ik de zak even weer overeind zette, nadat Fred er wéér op was gaan zitten, glipte Pipperd alweer het hok uit -.-'

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zonder dat pluizige koppie was ze saai geweest, vind ik. 't Past ook bij haar karakter :P

En ik hoop inderdaad maar dat de buurman niet ziet dat er hapjes van de boerenkool missen. Anders krijgen we straks niks meer. En hij vindt Pip niet eens leuk, hij vindt dat ze maar gek haar heeft. :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zojuist mn zooplus pakket ontvangen. (met het puzzeltje) max en mini geven er zo hun eigen manier van gebruiken aan:p

mini rent weg met de puzzel stukjes en max eet de beloning op:p maar als in het vrije deel geen lekkers meer ligt zittie een beetje dom te kijken en te zoeken om uit eindelijk maar met het hele puzzeltje te gaan gooien. dat vond mini ook wel een goed idee dus die wilde er gewoon vandoor rennen met de hele puzzel...... tja dat kan natuurlijk ook nog.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

er hangt een konijntje over mijn arm te slapen, dus vergeef me voor de hoofdletters :P maar iemand, liannne, schreef over hooi met lekkers oid in een papieren zak doen.. Wat voor tasjes hebben we het dan over? heb hier een "gewone" papieren tas liggen, wit papier met opdruk (niet echt veel) en ook van die papieren zakjes van de groenteboer.. mogen ze die?

Ik gebruik inderdaad eigenlijk alle soorten papieren tasjes, neem vaak ook een papieren zak mee uit de natuurwinkel voor de konijntjes :). Zo te zien heb je het al geprobeerd, leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .