Ga naar inhoud

Acupunctuur bij konijn


daph-91

Aanbevolen berichten

hahaha nou het duimen heeft helemaal geholpen!

ik ben net terug van de da...

Het is heel apart...

Ze begint met het zoeken van het punt waar ze de naald moet inbrengen, daarna gaat ze met een laser over dit punt heen... deze laser bereid het punt voor op de naald en kan het punt al wat stimuleren of reduceren. Deze laser heeft ze op allebei der achterpootjes gedaan, aanvankelijk was ze ook van plan in allebei de pootjes een naaldje te doen maar daar was pupa het niet helemaal mee eens:P

Nou na die laser word er dan op het zelfde punt een naaldje ingebracht, die is echt heel dun dus die voelte ze niet of nauwelijks, pupa reageerde ook niet...

Die heeft er een tijdje ( ong 10 min) ingezeten en toen was het klaar:P

Heel stom.... Je merkt nu al verschil! Dat kan nu ook nog wel komen van de stress maar pupa is altijd heel actief in der hok, nu ligt ze rustig languit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is een eenmalig iets? Dus vanaf nu als het echt werkt heeft je konijn geen last meer van dr hormoontjes? En is het een tijdelijk iets? Klinkt wel goed zeg! Hihi en grappige foto's. Je nijn kijkt er zo naar van: wat doe je allemaal!?

nee het is niet als met acupunctuur voor stoppen met roken of voor afvallen in kuurverband. het word een keer gedaan en dan zijn de hormonen onder kontrole, als ze dan weer gaan opspelen kan ik terug komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga me hier toch eens in verdiepen nu mijn konijn naast het plassen op de bank en het kleed opeten ook ineens is gaan bijten.. misschien helpt het daar ook wel tegen..?

heeft jouw acupunctuur-DA ook een website of een vereniging waar ze bij aangesloten is of zo?

uhmmm ze heeft wel een site, alleen is het denk ik voor de meeste hier een beetje ver weg:P het is in duitsland...

maar alsnog; hier haar website; http://www.tierarztpraxis-hollen.de/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ben nog steeds op zoek naar iets dichter in de buurt want het komt me echt beter uit om te wachten tot januari met castreren, maar ik wordt helemaal gek van mijn bijtende rusteloze voedsters (en zij zelf volgens mij ook van zichzelf). Weet iemand of het ook in de buurt van Nijmegen kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .