Ga naar inhoud

Fred - Ook in de lappenmand


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik haal ze vannacht wel weer uit elkaar trouwens, Fred krijgt weer een berg groenvoer en Feline niets (ja, hooi) want ze eet echt heeel veel groen nu en ook het grootste deel van de biks. Op zich vind ik dat van het groen nog niet heel erg, biks is natuurlijk minder maar voor korte tijd zal ze daar niet moddervet van worden (ze was nu perfect op gewicht zei de DA) maar het gaat echt tenkoste van het hooi eten.. Vannacht heeft ze alleen hooi gehad, timothy en gewoon, zoals altijd 's nachts, en ik vind nu weer mooie keuteltjes in het hok. Normaal zijn ze nog wat groter, maar dit lijkt er al goed op. Tsja, met zulke dingen is het wel een nadeel om een koppel te hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen Iris, het gaat vast helemaal goed komen.

Adviezen ga ik je niet geven, aangezien je zelf natuurlijk allang weet wat je moet doen.

Maar de duimpjes gaan wel draaien voor Fred.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je voor na de narcose ook iets mee voor hem om te eten?

Hier was een bakje groente favoriet....biks moest hij meestal niet.

Ja, zeker :yes: en omdat ze de konijnen van Lilian de vorige keer gemengd voer gegeven hebben ga ik nog eens héél nadrukkelijk zeggen dat ik dat absoluut niet wil hebben. Hij krijgt zijn biks mee, zijn groente (hij eet veel paardenbloembladeren en wortelloof nu, dus dat vooral) en timothy hooi mee, en een paar takjes van de appelboom want die blijft hij goed eten, daar is ie zo dol op. Indy kreeg ook altijd keurig een pakketje mee hoor. ;-)

Dankjewel Loura!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Iris, ik heb net je hele topic doorgenomen (dat was nog een flinke klus, maar dan moet ik maar wat vaker online komen) en ze hebben het wel te pakken bij jou zeg!

De duimen draaien hier vandaag in de eerste plaats voor Fred, met zijn narcose, en daarnaast natuurlijk ook voor Feline en Barber. Ze zijn bij jou in ieder geval in prima handen:yes:

Succes meid en een beterschapsknuffel voor alle patiëntjes:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag met Fred, Iris!

De vorige heeft hij ook de narcose goed doorstaan, dan zal het nu vast & zeker ook helemaal goedkomen :)

Geweldig dat hij een compleet lunchpakket meekrijgt, maar weet je idd iig wel zeker dat hij het juiste binnenkrijgt, als hij weer gelijk gaat eten :)

Dit kan ik trouwens ook voor Ida & Nina doen komende maandag, bedenk ik me ineens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat iris geen computer ter beschikking heeft vandaag heeft ze me gevraagd om even namens haar dit berichtje hier te plaatsen.

Fred bleek toch flinke haken te hebben. ze mag hem om 6 uur ophalen, hij was al goed aan het wakker worden. Alles is helemaal goed gegaan.

het gaat dus weer helemaal goed komen met Fredje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het plaatsen Lilian! :yes: alles is dus goed gegaan. Hij had inderdaad behoorlijke haken, er was nog niets écht stuk in zijn mond maar het moet zeker zeer gedaan hebben. Waarschijnlijk hebben we morgen nog zo'n dagje omdat het wel zeer zal doen, maar dan moet het bergopwaarts gaan.

Hij is vrij laat in de middag gedaan, en nog niet zo lang wakker. Hij slingert nog wat en heeft (zowel als hier en daar) ook nog niks gegeten, maar dat komt hopelijk gauw. Hij ligt er zo zielig bij nu..... Felientje is wel heel blij dat hij er weer is, ze is hem heel veel aan het wassen enzo. Ze was ook vervelend vandaag haha. Ze sprong aldoor op de bench enzo. Maar ze heeft een groot deel van de middag bij me gelegen.

In elk geval gaan we nog even zo door, elke zes uur Ciseral en elke twaalf uur Carprofen. Hij heeft bij de DA weer een injectie Primperid en Tolfedine gehad. Ik kijk even of ik hem aan het eten krijg, anders straksdwangvoeren. En maandag op na controle.

Zo zit ie er nu bij..

IMG_7394.JPG

Veilig achter/tegen Felientje..

IMG_7395.JPG

Doordat de oogjes gezalfd worden zodat ze niet droog worden tijdens de narcose, lijkt het net of ie aan het huilen is.. En hij ziet er al zo zielig uit!

IMG_7396.JPG

IMG_7399.JPG

IMG_7400.JPG

IMG_7401.JPG

Met zo veel kusjes van zo'n lief meiske moet het goedkomen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .