Ga naar inhoud

welk merk van droogvoer krijgen ze bij jullie


lliesje

Aanbevolen berichten

hier hab ik eten van de dame gekregen waar ik hem kocht maar dat zijn korrels met precies conrflakes bij ze eet enkel de cornflakes op. mijn tante gaf me eten van hun en dara zit vanalles is en dat lust hij liever maar dat zijn zakken van 15kg daar doe ik jaren mee dus ik vraag me af welk jullie geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer ze Hope Farms supertrio

Zo te horen heb je gemengd voer, en dan krijg je inderdaad dat ze alleen de lekkere dingen eruit vissen, en terwijl ze die bruine staafjes echt moeten eten. Het gezondst is dus om enkel biks te voeren, zonder exta dingetjes erin.

Dan kun je bijvoorbeeld Science Selective of Hope Farms Supertrio voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een koppeltje krijgt nog Science Selective. Het andere koppel krijgt sinds gister Oxbow Bunny Basics/T.

Als de Science Selective op is gaan de andere ook over op Oxbow BBT. Dat is een biks met het aller hoogste vezelgehalte wat er te krijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hier ook supertrio, eten ze goed(zijn er gek op) sience selective ook een tijdje gevoerd maar die moesten ze opeens niet meer

en verdere merken zijn vaak hele smalle pinnetjes kwa brk en met die grote koppies bij de fransjes lijtk me dat niet handig

ben nu aan het rondkijken naar verschillende andere voeders om te kijken wat die zijn kwa vezel en verdere inhoud en hoe de vorm en grote van de brokjes is , dit omdat er wat nestjes in de planning staan na de zomer ne ik alles gewoon echt goed voor elkaar wil hebben en wil weten wat ik voer(heb ik bij mijn paarden ook last van :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb altijd Hope farms gevoerd totdat de dsz in het dorp haar deuren sloot. Nu voer ik kenner maar hoop snel weer op hf over te kunnen. Heb vorige week besteld bij een webwinkel en kreeg gisteren bericht dat mijn pakket vandaag op de post gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemengd voer....:whistle2:

En nee, ze zijn niet (te) dik, en nee, ze eten ook niet alleen de lekkere dingen. Bovendien krijgen ze er niet ontzettend veel van, ze eten hier vooral veel groen.

Vooral onkruid dat welig in de tuin groeit en bloeit:lol: en daarnaast flink wat groente en af en toe wat fruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .