Ga naar inhoud

Feline - Castratie 28 april


Dollie

Aanbevolen berichten

Ja echt wel!

Hahaha, ik bekijk net het bonnetje.. Wat er onder staat:

Dank voor uw bezoek

Tot ziens maar niet te gauw

Stukken beter dan onze eerste DA, die had zelfs onder het bonnetje van toen we Whoopie in lieten slapen 'Bedankt voor uw bezoek, we hopen u nog eens weer te zien' oid staan.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oeps.. Mevrouw denkt nu dus inderdaad acrobatische stunts uit tek unnen halen.. Ze zat opeens in de ren terwijl het deurtje dicht was.. Had het deurtje boven in de kooi open laten staan, dus tenzij ze die én open én dicht heeft gekregen.. :whistle2::$

Maar de wond zag er nog goed uit en ze eet ook nog gewoon, had ook een (normale) keutel aan d'r pootje hangen. Dat was een paar uur geleden, net wou ze alweer paardenbloemen hebben, mijn broertje plukt nieuwe voor d.r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou straks enkel in de gaten dat ze goed eet en drinkt als de pijnstilling is uitgewerkt.

Alsof ik dat niet zou doen zeg.. :P

De gedroogde kruiden gaan er op zich ook wel in. Het is alleen wel erg warm hier, daar lijkt ze wel een beetje last van te hebben.

Ze heeft de hele ochtend nog nauwelijks gekeuteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn voedster hebben ze wondlijm gebruikt. Onderhuidse hechtingen en de wondlijm om gefrunnik te voorkomen. Ze heeft er ook niet aan gezeten.

Bij mij keutelde ze de eerste dag goed, de 2e dag werden de keutels kleiner en harder, hoewel ze wel goed at en actief was. Ik ben de volgende dag wel naar de dierenarts gegaan, omdat ik het niet vertrouwde. En kreeg antibiotica mee, omdat mevrouw koorts/verhoging bleek te hebben.

Inmiddels rent ze weer vrolijk rond en keutelt als de beste :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een koude stoep tegel?

Nee (nou ja vast wel maar waar.. :P) maar ik kan wel even een fles met koud water bij haar leggen ofzo.. Het trekt ook al bij qua temperatuur, zal er morgen om denken.

Ze eet zelfs al weer SS. Alleen nog geen keutels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet nog (geen SS, maar er was weer een hoop paardenbloem en appel weg, en ze nam net wortelchips aan) en heeft bovendien gekeutelt, normale keutels, alleen wel wat vochtig zo te zien, ze glansden nogal.

Fred at ook wat slecht vanmiddag/vanavond maar heeft z'n halve groente portie op, heel goed gekeutelt en zat net alweer kruiden te eten. Zijn etensbakje staat voor de kooi en toen hij daar zat te eten begon Fien aan de tralies te trekken. Volgens mij willen ze erg graag weer bij elkaar zijn.

Maar morgen pas, ik wil toch zeker weten dat ze goed eet en keutelt en daarnaast wil ik er ook zeker van zijn dat de pijnstilling uitgewerkt is, ze ging vandaag toch aardig ver met die wond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke pijnstiller heeft ze trouwens gehad dat die 2 dagen zou werken?? Ik dacht dat al dat spul na 12 uur uitgewerkt was...

Heb het bonnetje nog even nagekeken, ze heeft één injectie baytril (AB) gehad en een injectie tolfedine/ml (5 staat er voor, dus het zal wel 5 ml zijn geweest) ik neem aan dat dat de pijnstilling is, ga het even nazoeken zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tolfedine is inderdaad een pijnstiller.

Echt super dat het zo goed met haar gaat!

Misschien dat Fred van slag is omdat hij haar toch mist ofzo? Minky heeft een tijdje terug eens wat last gehad van gas, dus toen heb ik haar een tijdje binnen gehouden om haar te kunnen masseren e.d., Nijn was toen ook heel erg van slag omdat hij niet echt bij haar kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat dat het is bij Fred, hij eet en keutelt nog wel maar gewoon wat minder (eten) dus ik maak me ook niet echt zorgen.

Overigens heeft Feline ook heel goed gekeutelt vannacht, zaten wel wat haren in, zal dus met de protexin aan de slag gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .