Ga naar inhoud

Feline - Castratie 28 april


Dollie

Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal!

Mijn hand is veel beter nu met het mamakusje :he::P 't zal wel een mooi litteken worden, stoer hoor, een half rondje (hoe krijgt ze het voor elkaar om in zo'n vorm te bijten?) op je hand :P

Mijn moeder komt tussen de middag thuis, ze zou bellen als ik voor twaalf uur al kon bellen hoe het gegaan was, ze heeft niet gebelt dus waarschijnlijk kan ik pas na één uur bellen. :bounce:

Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet heel zenuwachtig ben :rofl: raar hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jah klopt...

hier was het oorlog in huis...

had dotje in de bench met handoeken en lekkere dingen, geert liep los en heel nieuwsgierig eromheen.

Kroop in de bench, vrat al het lekkers op, viel dotje aan en rende weer weg, de eikel....

heb ze toen maar uit elkaar gehaald omdat dotje te zwak was om zich te verdedigen.. hebben een week uit elkaar gezeten.

toen dotje helemaal beter was weer samen in de ren gezet, Dotje snauwt Geert een paar keer af en alles is weer prima!:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bounce: nee nog 50 minuten...... Iets langer natuurlijk want je wil niet precies om twee uur bellen, dus dan wacht je nog vijf minuten.. :whistle2::$ (Of doen jullie dat nooit? :rofl:)

Maar de kooi staat helemaal klaar, laag kranten en daarover handdoeken, hooi los in een hoekje (en in de bal natuurlijk) een drinkbakje extra (naast het flesje waar ze normaal uit drinkt bedoel ik) en een bakje kruiden.. Als ze thuis is ook gelijk groente er bij.. Moet goed komen! :bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed gegaan, ik kan haar in principe tussen 3 en 5 halen, maar waarschijnlijk wordt het vanavond pas omdat mijn moeder werkt. Ik hoop dat mijn zusje d'r vriend (met auto..) nog langskomt :whistle2: maar dat zal wel niet, volgens mij ging ze gelijk naar hem toe na schooltijd -.-'

Ze is nog wat suffig maar het ging verder goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .