Ga naar inhoud

Feline - Castratie 28 april


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb net ook mijn mannetje opgehaald...ook helemaal zielig zit hij in z'n hokje, (nu al wat minder zielig, ligt lang uit). Ze zei dat ze hem wel al had zien eten dacht ze, maarja, hier zie ik nog niet echt wat. Zo voor de zekerheid toch maar even een potje olvarit halen...zielig mannetje :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogstwaarschijnlijk heb ik niet eens een andere keus dus wordt het sowieso niet eerder dan half zeven :yes:

Dit is ergens best wel fijn.

Zazou wordt vandaag ook geopereerd aan zijn oorholte (deze gaan ze opensnijden).

Ik krijg hem niet eerder mee, totdat de DA helemaal zeker weet dat alles goed is.

Als hij vanavond er niet goed aan is, moet hij nog een nachtje daar blijven & kan ik 'm morgen ophalen.

Fijn dat de operatie verder goed gegaan is bij Feline :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik vind zulke dingen altijd wel lastig, ik denk dat ze thuis bij mij (en Fred) toch het beste af is. Pijnstilling geven en dwangvoeren kan ik zelf ook.

Als ik zeker geweten had dat Indy het niet zou halen had ik hem ook mee naar huis genomen. Het doet me nog steeds pijn dat ik er niet voor hem hebben kunnen zijn toen. Natuurlijk is het geen vergelijkbare situatie, maar toch, ik denk volgende keer nóg tien keer na voor ik mijn dier 'zo maar' achter laat bij de dierenarts, ondanks dat ik veel vertrouwen in deze praktijk heb.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik vind zulke dingen altijd wel lastig, ik denk dat ze thuis bij mij (en Fred) toch het beste af is. Pijnstilling geven en dwangvoeren kan ik zelf ook.

Als ik zeker geweten had dat Indy het niet zou halen had ik hem ook mee naar huis genomen. Het doet me nog steeds pijn dat ik er niet voor hem hebben kunnen zijn toen. Natuurlijk is het geen vergelijkbare situatie, maar toch, ik denk volgende keer nóg tien keer na voor ik mijn dier 'zo maar' achter laat bij de dierenarts, ondanks dat ik veel vertrouwen in deze praktijk heb.

Het scheelt dat ik mijn DA ondertussen beter heb leren kennen, anders zou ik dit idd ook niet zomaar doen.

Bij de praktijk in mijn eigen dorp liet ik hem ook niet zomaar achter, maar dat komt omdat ze regelmatig konijn-onkundige fouten maken.

De DA waar ik nu bij ben behandeld ook de konijnen van de opvang.

Als Zazou vanavond niet goed eet, neemt zij hem zelfs mee naar huis om hem goed in de gaten te kunnen houden.

Zij, als DA, kan gelijk medische hulp toepassen mocht er iets misgaan bij Zazou, wat ik een heel prettig idee vind & daardoor veel vertrouwen in haar heb :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is weer lekker thuis! Al vrij wakker, ze had daar ook al netjes gegeten aldus de assistente. Ze was wel ietwat aan de dunne kant.. :$:whistle2:

Maar daar was de dierenarts erg blij mee want dat maakte de operatie wel makkelijker. Ze hebben de baarmoeder er ook uit gehaalt, hij zag er verder nog wel goed uit.

Alleen een dikke tegenvaller, ze vonden pijnstilling niet nodig.. ¬¬ ze had een pijnstiller gekregen die wel twee dagen zou werken en bovendien moest het wel wat gevoelig blijven, omdat ze anders te veel zou gaan doen en dat is niet goed voor de wond. Zit wat in, maar stoppen met eten is nog veel erger.. Maar ik ben verder niet in discussie gegaan, heb Carprofen in huis. (Moet je wel even op letten dan Lilian, zelf in huis halen bedoel ik..) Heb voor de zekerheid ook een kapje mee gekregen.

Fred was wel blij dat ze er weer was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mevrouw zit alweer hooi te eten en een beetje te graven.. :) Het is wel heel warm hier dus ik heb het warmtematje weggehaalt.. Ik leg het later wel terug als het wat afgekoelt is.

Ik durf nog niet te juichen maar volgens mij heb ik nu eindelijk eens geluk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pijnstilling heb ik nog een hele fles staan van max:p maar bij max gaven ze ook pijnstilling per injectie en toen zeiden ze ook dat dat 2 dagen werkte

geen idee hoe dat zit. heb hem niet meer horen knarsen.

maar dat het alemaal goed gaat is fijn oom te horen. je mag inderdaad ook wel een keer geluk hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze eet ook al groente, peterselie en paardenbloemblad, en daarvoor al een hapje tomaat. Wat me toch wel verbaasd aangezien ze de tomaat normaal als laatste op eet. Niet als eerste in elk geval.

Wel gaat ze aldoor, of nou ja, regelmatig verliggen, duurt het telkens even voor ze een houding gevonden heeft. Ik vermoed dat het gevoelig, vervelend is, maar aangezien ze vrij behoorlijk eet zal het wel niet pijnlijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .