Ga naar inhoud

Feline - Castratie 28 april


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hahaha ja dan had ze er drie dagen achtereen gezeten, ik weet niet hoeveel eierstokken en baarmoeder ze heeft.. :rofl:

Alle kleine beetjes twijfel die nog her en der verstopt zaten zijn nu wel weg, ik ben natuurlijk niet 24/7 bij mijn konijnen (normaal gesproken) maar mevrouw heeft echt héél veel gereden vannacht, niet normaal. Fred liet haar eerst maar, maar uiteindelijk werd hij er ook wel zat van. Dan zaten ze achter elkaar aan enzo. Dus ik heb een beetje te weinig nachtrust gehad.. :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker weten een goede beslissing!! Ik ben ook zo blij voor Tinka en Gijs. Tinka kan lekker haar zelf zijn, ze ligt nu zelfs wel eens languit (iets wat ze eerst geen twee tellen vol hield). Daarbij zie ik Gijs ook veel meer genieten. Ze zijn nu veel meer in evenwicht. De operatie en het herstel is even zwaar, maar voor je het weet ben je daar doorheen! De eerste twee dagen gewoon continu eten aanbieden. Bij mij at Tinka kleine beetjes als ik het voor haar vast hield. Komt vast helemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee lveel succes Iris. En hopen op net zo'n succes verhaal als wat je hiervaak leest! Het is voor Fred ook niets al dat gerij. Had dat hier met Bearke en Petran ook. Bearke bleef maar op hem rijden, toen al extra een klein huisje gekocht waar maar 1 konijn in paste zodat hij daar af en toe tot rust kon komen. Bearke heeft nadat zegeholpen was nooit meer gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook voor je duimen Iris! Sneu he, voor Fred?! Ik had dat ook toen Jos begon te rijden... Fred wist gewoon niet wat hem overkwam. En hij trapte er ook steeds weer in! Haha.. Dan deed Jos heel even lief, duwde hij meteen z'n hoofd onder haar om gelikt te worden en voor hij het wist, ging ze weer tekeer op zijn hoofd! Haha! Sukkeltje...

Geef haar maar een knuffel van me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal :bounce:

Weer een heerlijke nacht gehad, om 9 uur op bed gegaan, tot 12 uur kunnen slapen, toen begon mevrouw weer vervelend te doen. Geen zin om nóg een halve nacht niet te kunnen slapen (zeker aangezien ik vannacht wel een paar keer op moet staan voor d'r) en dus wil ik ze in de kooi zetten, Fred geen enkel probleem natuurlijk, maar Feline.. Helemaal tsja.. Niet paniekerig, maar gewoon boos rondrennen, knorren.. Uiteindelijk springt ze zelf in de kooi, dus ik doe de kooi dicht, gaat ze in de kooi verder! Achter Fred aan. Fred helemaal in paniek.. Ik heb hem er van boven maar uit gepakt, maar dat ging echt met moeite.. Of ze hem nu aan probeerde te vallen weet ik niet.. En ze bleef maar boos knorren, dus ik pak haar er ook uit en hou haar een tijdje rustig vast, was het al een stuk beter.. Maar goed, toen heb ik tot 6 uur geslapen, heb ik Feline uit de kooi gelaten (Feline heeft dus in de kooi geslapen, Fred in de ren) en ze eten gegeven, nou ja, mevrouw gelijk alweer vervelend, maar ik heb d'r maar een beetje gelaten, het was alleen vervelend voor mij, ze zat op het laminaat te graven enzo. Heel soms even op Fred rijden. Toen was het half acht en moest ze in de reismand.. Ik zet 'm in de ren en probeer haar er in te lokken met SSjes.. Eerste pakt ze gewoon aan vanuit de kooi, wil ik haar met een tweede erin lokken, bijt ze me opeens heel hard in m'n hand! 't Is echt een lelijke plek nu, de ****.

Maar goed, die castratie is dus ook écht nodig. Nu ik ze gewoon echt de hele nacht (vorige nacht dan hè) samen heb kunnen zien.. Dacht dat het nog wel mee viel qua humeur, dat ze alleen veel aan het rijden was, maar nee hoor.

Maar goed, Feline is nu bij de dierenarts, mijn moeder heeft haar heen gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .