Ga naar inhoud

Indy niet helemaal lekker


Dollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 260
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niet alle artikelen zijn helemaal up to date geloof ik. Ik weet niet of het koppel artikel reeds is geupdate, maar daar stond/staat ook een achterhaalde methode om konijnen te koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, ik zou toch nooit zomaar iets geven zonder met mensen hier te overleggen, eventueel ook met mijn dierenarts maar daar ka nik toch niet van op aan. Alleen Panacur zou ik wel snel geven als ik het idee heb dat er iets mis is, kan toch geen kwaad en je weet maar nooit, met EC..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij is wel actiever! Hij ligt wel meer dan normaal, maar ik denk dat dat komt omdat hij meer ontspand nu in huis, hij is gewend aan alle geluidjes en drukte. (Met vijf mensen, een kat en een hond is het natuurlijk wel druk soms.) Hij kwam sowieso wel vaak even bij me zitten, maar nu gaat hij ook echt tegen mij aan liggen en hij ging ook al rustig bij m'n broertje zitten. Hij eet weer goed SS (heb de andere biks maar even gelaten voor wat ie is) en kruiden ook, groente natuurlijk sowieso wel, daar is hij ook gek op. De keutels zien er redelijk goed uit, de vorm is af en toe nog niet helemaal zoals ie normaal is, ook ietsje kleiner, maar over het algemeen zijn ze wel 'goed'.

Ik heb zo het idee dat we het nu wel gehad hebben, hij is nog niet 100% Indy, maar we zijn de 75% al gepasseert :he::P blijft het zo'n stijgende lijn, dan slaapt hij morgennacht weer buiten. (Mis 'm nu al... :whistle2: maar is voor Fredje wel fijner.)

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht is ook goed gegaan, meneer was alleen wel boos toen de groente en de SS op was, dus hij heeft alle kruiden uit z'n bakje gehaalt. (Ik dacht dat hij dat deed omdat de kruiden en biks doorelkaar lagen, zoeken naar de biks, toen heb ik, omdat hij dus zoveel binnen zat, zijn bakje met dat van Fred (die is 'tweedelig', zit een schotje in) gewisselt en het werkte, dacht ik, maar nee hoor.. Laten we het maar als een positief iets zien, hij is weer bijna helemaal zichzelf dus. :P)

Vannacht gaat hij dus weer naar buiten.. Hij zit nu ook buiten, mijn ouders worden er een beetje zat van, maar ik ben dus echt wel van plan om 'altijd' een konijn in huis te hebben, zodra ik thuis ben Indy of Fred naar binnen. (Al loopt Fred nog het liefste door de tuin.) Dat was ook een.. Ja, wat eigenlijk.. Ze hebben toen dus nee gezegt, geen twee voedsters, o.a. omdat ze niet zo jong meer zijn en omdat ze niet een verdubbeling wouden terwijl ze wouden afbouwen, maar de konijnen leken ook niet echt eenzaam en dan moesten ze ook maar wat meer in huis lopen. (Dat deden ze al regelmatig en dan zat mijn moeder aldoor te zeuren, ze piesen op mijn kleed (doen ze niet eens, ze zijn zindelijk) en ze maken er zo'n rommeltje van en je moet zo goed op Barber letten... Ja, hallo, wie waren er nu eerst..) Nou, bij dezen, gaan ze dat dus ook doen. Zodra hun kleed in de was is geweest, normaal gaat die al een keer in de week in de was en nu zat hij er echt het grootste deel van de dag en de hele nacht op........................ Ruikt héél lekker!

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

:D:$

Meneer Fred mag eindelijk even weer binnen lopen, Indy was daar niet over te spreken, direct stampen toen ik voor z'n hok stond, tegen het gaas aanstaan.. Meneer wou er uit! :P Fred blijft nog lekker een paar uurtjes binnen, hopelijk is het dan buiten wat droger, mag hij nog lekker even in de tuin spelen. Hij heeft wel humor zeg, zijn keuteltjes zijn een beetje nattig. Wordt hij nu ziek zeker :lol: (Heeft hij wel vaker zo eventjes, dus ik maak me niet druk..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.. Jullie hebben wel eens gehoord van te vroeg juichen enzo?? :$

Meneer heeft plakpoep -.-' en hij is weer naar buiten verbannen. Als ik Fred nu weer uit z'n hok haal krijg ik helemaal gezeik :whistle2: eerst maar eens kijken hoe vies hij is.

Maar ja, dat was de afspraak.. Geen derde en vierde konijn want veel aandacht is ook genoeg. Nou, bij dezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt opzich mee, mijn zusje zat enorm te zeuren over diarree maar dat is het echt niet. Ik heb gisteren voor het laatst protexin gegeven, ik wou kijken hoe hij het op z'n normale eten doet, dus 's ochtends biks, 's middags SS en 's avonds groente. Ik doe de protexin over de groente, en die heeft hij nog niet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .