Ga naar inhoud

Nieuw hooimerk valt in de smaak


Caroline

Aanbevolen berichten

Ik ben normaal niet het type om reclame te maken voor een produkt, maar ik maak dit keer een uitzondering...

De tweeling zijn moeilijke hooi-eters. Ze eten het wel, maar alleen als het moet en altijd met mate. Ik heb al minstens 15 verschillende soorten geprobeert,maar weinig verschil, tot vorige week...

Ze hadden nu eindelijk het hooi van bunnybasics in de winkel hier. De biks en snacks hadden ze al lang, maar nu eindelijk het hooi.

Het hooi bestaat in een stuk of 5 verschillende soorten en al in de winkel viel me op hoeveel groener het was dan alle andere merken.

De tweeling is er echt verzot op, ze eten nu gewoon alles op...hoe gek toch... Voordien kregen ze een paar keer per dag een hand hooi en 's ochtens gooide ik het hooi van de dag voordien (altijd nog een bijna volle mand) gewoon weg. Nu gooi ik enkel het bodempje weg waar korte sprietjes in liggen. Al de rest eten ze gewoon op.

Het hooi ruikt ook enorm goed, er komt echt zo'n aroma vrij als je het er uithaalt en het maakt veel minder stof dan andere hooisoorten.

Voor mensen met konijnen die moeilijk hooi eten en ik zou zelfs durven zeggen, voor die dat geen hooi eten, ik denk dat een test van dit hooi echt een aanrader is. Ik had nooit of te nimmer verwacht dat mijn fijnproevers nog eens zoveel hooi zouden gaan eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

190506%20011.jpg

larger image 190506 011.jpg

larger image Bunny Basics® Timothy mix

£4.99

Bunny Basics® Timothy mix is a mixture of premium 1st cut Timothy hay containing large seed heads and 2nd cut premium "Soft leafy" Timothy hay. If your pet is fussy you can have the best of both worlds for essential fibre and dental wear. High quality forage is the main aspect of any herbivores daily food which should be given free choice to your small pet. Average weight 600g bag Est Typical anaylisis 1st cut Protein: 6 - 8% Fibre 37% Ash 4% Typical analysis 2nd cut Protein 9.95% Sugar 16.60% ADF 35.58% NDF 57.03% LIGNIN 5.28% FAT 2.83% ASH 7.29% TDN 60.00% CALCIUM 0.40% PHOS 0.21% MAG 0.16% POT 1.96% SODIUM 0.01% SULFUR 0.16% NITRATE 0.06%

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff nu lijk ik volgens mij wel gek door om de 2 weken met een flinke pak zaagsel en hooi te vechten om 't in de auto te krijgen!

Als ik jullie zo hoor bestellen jullie online!?

Er gaat een wereld voor me open!;)

Haha, prachtig:mdr:

Internet bestellen is idd superhandig (doe t niet altijd hoor), maar vaak heb je je verzendkosten er zo uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal mijn hooi, stro en hemparade bij Eemland diervoeders, mijn hele Saxo vol met baal stro, 2 baaltjes hemparade en 4 zakken hooi. Scheelt veel geld en verpakkingsmateriaal! Heb alles in mijn schuurtje. Hooi in een clicko. Prima te bewaren en scheelt elke week zeulen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er over te denken om zelf een web winkel te beginnen vergelijkbaar met

Hay experts. Zou hier intresse in zijn??

Ik ben over 4 maanden klaar met school.

Leuke spullen vooral voor konijnen van alle maten en soorten, maar ook voor

knaagdieren.

Ik verkoop dat alleen producten waar ik zelf achtersta, dus geen knaag stenen bij

de konijnen producten enzo.

aangepast door MichelleloveElmo
nog niet klaar met typen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik schop deze topic even omhoog. Ik heb het hooi ook bij zooplus besteld om "eens te proberen". ;)

Ik maak de doos open met de spulletjes en de hooigeur komt me al tegemoet. Die twee boeven van me renden op dat moment los door de kamer. Toen ik daar terugkwam roken ze iets aan me dat goed was. Even om uit te proberen in de hooiruif gedaan. De konijnen in het hok en jawel: aanvalluuuhhh. Het hooi is in de smaak gevallen.

Overigens zit ik nu aan de andere kant van het huis en ruik het nog steeds. Straks krijg ik er zelf nog zin in ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .