Ga naar inhoud

Nieuw hooimerk valt in de smaak


Caroline

Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hahaha!! :D Tsja, het is ook niet dat ik het niet heb, maar vraag me af waarom dit zo duur is. En aangezien ze hun kruidenhooi van Vitakraft (ofzoiets) ook heerlijk vinden...

Maar ja, jullie zijn allemaal zo enthousiast over dit hooi!! Mmmm Nu twijfel ik weer!!

Jij bent slecht! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, heb het besteld. (Had al wat in het winkelwagentje zitten) Heb die zwart/oranje tunnel er weer bij gedaan. Die slopen ze binnen een week, maar goed... Hij is vooral voor Freddie favoriet. Ook wat appelschijfjes en banaan erbij gedaan.

En zo'n wip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lusten die 2 hier dat nog niet eens... Zelfs voor belgische aardbeien trekken ze hun neus op...

Hypoliet snapt echt niet wat hij daar nu mee moet doen....iedere keer gaat hij er werkelijk rechbovenop liggen...en daarna loopt meneer rond met een rode buik...

Maarja, gedroogde banaan lusten ze ook niet en op banaan zijn ze dol, dus mss...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!! :D Tsja, het is ook niet dat ik het niet heb, maar vraag me af waarom dit zo duur is.

Volgens mij heeft dat toch wel met de kwaliteit van het hooi te maken...

Dit hooi heb ik nog niet geprobeerd (door een probleempje met mijn bestelling bij the hay experts), maar ik heb het nu besteld bij zooplus.

Maar ik heb hier momenteel ook hooi staan uit Amerika...thimothy hay van Oxbow en ze zijn er werkelijk dol op... Geen één sprietje laten ze daar verloren van gaan. Maar het is spijtig genoeg wel prijzig hooi mede omdat het ingevoerd moet worden. Maar je merkt echt duidelijk het verschil in kwaliteit, zo'n hooi kan je hier echt nergens vinden...

Daarnaast vraag ik me af of jullie echt zo'n makkelijke hooieters hebben? Het enige hooi uit dierenwinkels dat ze hier nog redelijk lekker vinden is niet goedkoper dan het hooi waarover het hier gaat... Voor ongeveer alle andere merken en soorten trekken ze gewoon hun neus op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij lusten die 2 hier dat nog niet eens... Zelfs voor belgische aardbeien trekken ze hun neus op...

Hypoliet snapt echt niet wat hij daar nu mee moet doen....iedere keer gaat hij er werkelijk rechbovenop liggen...en daarna loopt meneer rond met een rode buik...

Maarja, gedroogde banaan lusten ze ook niet en op banaan zijn ze dol, dus mss...

Er ligt hier een pakje klaar voor Hypoliet , moet alleen nog is op de post geraken...

Merlot heeft er ook een week zijn neus voor opgehaald en nu is hij over de streep...Clicquot at het eerst alleen rechtstreeks uit het zakje, uit de hand zijn gedroogde aardbeien nl ook niet lekker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .