Ga naar inhoud

Nieuw hooimerk valt in de smaak


Caroline

Aanbevolen berichten

  • Reacties 190
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ging dus even op zoek naar een 1.5L fles als vergelijking, maar die hebben we niet... (we hebben glazen waterflessen en die zijn maar 1L).

Toen dacht ik het gevonden te hebben...een fles Cassis van Hero (uit Nederland...), blijkt die maar 1.25L te zijn...

Ach ja... je ziet het wel een beetje.

Heb ook even gemeten en hij is ongeveer 30x30x50.

post-3021-13922876704214_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging dus even op zoek naar een 1.5L fles als vergelijking, maar die hebben we niet... (we hebben glazen waterflessen en die zijn maar 1L).

Toen dacht ik het gevonden te hebben...een fles Cassis van Hero (uit Nederland...), blijkt die maar 1.25L te zijn...

Ach ja... je ziet het wel een beetje.

Heb ook even gemeten en hij is ongeveer 30x30x50.

Dank je wel! :D Binky krijgt zeker weten dit hooi voor zijn verjaardag. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kom nog even terug om te zeggen hoe het met het hooi gaat..

Het is vanmiddag binnen gekomen... en jeetje het is niet normaal!!! Heb vandaag al 6x (!!!!) het hooiruifje bijgevuld, omdat mevrouw hem leeg had. Normaal deed ze met een hooiruifje anderhalve/twee weken. En dan deed ik echt mn best om sprietjes hooi uit mn hand te voeren etc.

Het was het waard :) Nu hopen dat ze het zo lekker blijft vinden. Als ik elke keer aankom met de zak om het bij te vullen, springt ze al naar dr bakje toe haha het moet niet gekker worden!

Nu ga ik lekker slapen, ik heb net het hooi weer even aangevuld en hoor knagen dus het zal wel goed zijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier ook echt niet normaal hoe hard het gaat. Als ik de mormels biks geef en daarna de ruif vul racen ze naar het ruifje om biks te eten! Het gaat er echt snel doorheen, en ze eten ook vrijwel ieder sprietje op en lopen de hele dag door hooi te knagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hier ook echt niet normaal hoe hard het gaat. Als ik de mormels biks geef en daarna de ruif vul racen ze naar het ruifje om biks te eten! Het gaat er echt snel doorheen, en ze eten ook vrijwel ieder sprietje op en lopen de hele dag door hooi te knagen.

Aparte plek om de biks in te doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleine stukjes hooi die erin zitten, variërend van 2-3 cm tot 1 mm. Ik vond het erg stoffig en uiteindelijk kon ik een kwart van de zak weggooien, omdat het zo "verpulverd" was. Weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Maar het hooi waar deze topic over gaat is heel goed. Niet stoffig en alleen maar lange en sterke hooistroten :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleine stukjes hooi die erin zitten, variërend van 2-3 cm tot 1 mm. Ik vond het erg stoffig en uiteindelijk kon ik een kwart van de zak weggooien, omdat het zo "verpulverd" was. Weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Maar het hooi waar deze topic over gaat is heel goed. Niet stoffig en alleen maar lange en sterke hooistroten :yes:

Bedoel je soms "gruumelkes" Karina?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .