Ga naar inhoud

Indy wordt zo dun..


Dollie

Aanbevolen berichten

Vannacht is ook alles helemaal goed gegaan! Hij eet gewoon, hij keutelt en hij is heel actief.. Moet zometeen de AB geven.. Alleen snap de dosering niet helemaal :$

Hij krijgt Enrofloxoral drops, de dosering is 5 - 10 mg enrofloxacin per kg lichaams gewicht (1 kg dus), tweemaal daags.. Staat tussen haakjes (=0,25 - 0,5 ml Enrofloroxal drops per kg lichaamsgewicht, tweemaal daags) moet ie nu twee keer 0,25 hebben (= 0,5) of twee keer 0,5 of iets ertussen???? :P

Maar goed ik ben echt blij dat alles goed is gegaan en dat hij ook alweer eet enzo.. Hij had daar al gegeten, bleek dat hij ook niet weg mocht voor hij gegeten had. Dwangvoeren lijkt me nou echt niks.

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Okay ik heb ietsje meer dan 0.25 gedaan.. Maar Indy deed ontzettend moeilijk! En toen we het eindelijk naar binnen hadden gekregen was hij helemaal van streek, beetje trillerig en hij heeft een hele tijd stil gezeten..

Ik heb 'm nu even weer naar buiten gedaan, vannacht haal ik hem denk ik weer naar binnen (temperatuur verschilt niet of nauwelijks) wil hem toch goed in de gaten kunnen houden, maar hij begon zo te spartelen toen we langs z'n hokje liepen..

aangepast door Dollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .