Ga naar inhoud

Nieuwe Science Selective


Caroline

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb net dan toch bevestiging gekregen uit Engeland dat de prijs daar ook omhoog is gegaan...

De reden is een grote prijsstijging in Alfaalfa, wat niet in de meeste andere konijnenvoeders zit.

Oei... dan zal het niet lang duren voordat hij bij de tuinland ook nog verder omhoog gaat... jammer... Bedankt voor het navragen iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb vandaag een winkel ontdekt waar de prijzen van ss nog niet 'de pan uit schieten'. Ik dacht mss is iemand hier er iets mee.

Het is in kontich (provincie Antwerpen) België. Het ligt aan een afrit van de autostrade, dus het is ook makkelijk bereikbaar.

1.5kg: 7.50 euro

10kg: 42.00 euro

(Het kan dat hier nog wat af gaat, want ze doen momenteel stockverkoop en dit zijn hun normale prijzen, ik heb het nagevraagd.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komen meerder nieuwe soorten Science selective aan.

Bijvoorbeeld een variant voor muizen, eentje voor jonge konijnen en een rabbit mature, voor de oudere konijnen :) Eind van de maand zouden ze in de winkels moeten staan, wij hebben ze in ieder geval al besteld op het werk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is lijkt op science selective, gewoon geperste korrels dus. Niet gemengd.

Wat het kost?

2,99 voor een klein zakje, tussen de 11 en 14 euro voor een 2 kilo zak. Het is wel iets duurder dus dan de normale Science selective. De exacte prijzen zou ik morgen even na moeten kijken. Zal kijken of ik ff wat info mee kan nemen (hoe de verpakking er uit ziet enzo).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit er aan te denken om de mature voor Tobias en Binky te gaan nemen. Tobias begint nu hij echt oud wordt toch wel wat problemen te krijgen met eten en zijn kiezen en ik merk dat hij toch wat moeite heeft met de nieuwe brokvorm van de hope farms.

Ik had op mijn werk het papier al in mn kluisje gestopt met alle info over de nieuwe voeders, maar.. ik ben het vergeten haha! Ik hoef pas woensdagmiddag weer te werken dus jullie moeten nog even geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de info meegenomen hoor!

Wat er is (komt) voor konijnen.

Supreme Science Selectiveb Rabbit - bevat veel vezels en proteine voor een gezond gebit en een goede spijsvertering, bevat tevens lijnzaad voor een gezonde huid en vacht voor active konijnen van alle rassen.

Supreme Science Selective Junior Rabbit - Bevat veel proteine en antioxidanten die de groei en fysieke ontwikkeling ondersteunen. Bevat tevens veel vezels voor een betere spijsvertering en een gezond gebit. Voor konijnen van 4 tot 20 weken oud.

Supreme Science Selective Mature rabbit - Bevat weinig proteine en veel vezels uit Timothy hooi om overgewicht te voorkomen plus extra vitamine C, versterkte antioxidanten en co-enzymen Q10 ter ondersteuning van het immuunsysteem, hart en bloedvaten.

Wat er verder nog aan nieuwe Science selective producten zijn/komen (niet voor konijnen dan):

Supreme Science Selective Guinea Pig (Cavia) - Bevat veel vezels voor een betere spijsvertering en een gezond gebit, vitamine C - gestabiliseerd voor een lange houdbaarheid - speciaal toegevoegd voor de essentiele dagelijkse behoeften van cavia's, alsmede omega 3 & 6 voor een gezonde huid en vacht.

Supreme Science Selecive Hamster - Speciaal gebakken, zeer smakelijk zonder toegevoegde suikers of kleurstoffen en met een beperkte hoeveelheid calorieen om overgewicht te voorkomen, alsmede natuurlijke granen uit de hele korrel en omega 3 & 6 voor een gezonde huid en vacht.

Supreme Science Selective Rat - Unieke vegetarische samenstelling met hoogwaardige sojaproteine voor essentiele aminozuren voor een gezonde groei en ontwikkeling alsmede fruit met antioxidanten ter ondersteuning van het immuunsysteem.

Supreme Science Selective Chinchilla - Bevat veel vezels en proteine voor een gezond gebit en een goede spijsvertering, bevat tevens de vetzuren omega 3 & 6 voor een gezonde huid & vacht.

Supreme Science Selective Mouse (Muizen) - Speciaal gebakken, zeer smakelijk zonder toegevoegde suikers of kleurstoffen en een beperkte hoeveelheid calorieen om overgewicht te voorkomen, alsmede natuurlijke antioxidanten ter ondersteuning van de ontwikkeling en het immuunsysteem.

Supreme Science Selective Ferret (Fretten) - Bevat veel proteine en vezels voor een goede spijsvertering en een goede algemene gezondheid, alsmede essentiele olieen voor een gezonde huid en vacht.

Supreme Science Selective Degu (Degoe's) - Extra vitamine C voor een gezond gebit en ter ondersteuning van het immuunsysteem, unieke gebakken zeer smakelijke samenstelling zonder kunstmatige kleurstoffen of toegevoegde suikers ter voorkoming van diabetes en overgewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .