Ga naar inhoud

Nieuwe Science Selective


Caroline

Aanbevolen berichten

Heb net een mail naar Merakal gestuurd (op de Pasweg in Landgraaf) en daar kost SS 32,50 voor 10 kg.

Groetjes

Het is vaak zo dat als je naar Merakel zo gaat dat het nog goedkoper is ook.

Ik haal daar mijn dure Royal canin.... (werk zelf in een dierenwinkel maar daar krijg ik hem aan personeelsprijs nog niet voor).

Laats daar ook wilgentakjes gekocht 2 balletjes en een stik. betaal ik bij de winkel waar ik werk per wilgenbal 3.95 daar voor een pakket 4.95!

Ik vind het een super winkel (wel rotzooi maar goed).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Ben ook benieuwd waar die winkel in Landgraaf ligt. Is het Merakal soms?

Trouwens Kelly, bij Hornbach (ik ga in Geleen, maar Kerkrade zal het ook hebben) kost het voer nu nog 6,25 voor 1,5 kg. Toen ik er de laatste keer was heb ik meteen 6 zakken gekocht...

Groetjes Josine

Helaas is bij de hornbach nu ook in kerkrade opgehoogd tot 7.19...

Het is trouwens een fabel dat SS duurder werd. Dit heeft de fabriek als een fabeltje de wereld in geholpen zodat mensen meer zouden kopen. En omdat mensen bij de winkels vroegen offie duurder zou worden.. tja dan maken de winkels hem duurder omdat mensne het dan toch nog wel kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij de DA in Heugem (Maastricht) stonden de SS zakken van 10 kg voor 37 euro. DA assistente gaf inderdaad aan dat alle voeders stukken duurder zijn geworden. Ach ja, dat kan er ook nog wel bij: eerst die euro die alle gulden tekens verving, alles werd duurder, nu de kredietkrisis...we blijven maar gewoon lachen als een boer met kiespijn, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo

de SS is veel duurder geworden ik betaalde 6.50 voor 1.5 kilo en nu betaal ik 8,99 voor de zelfde hoeveelheid.

Helaas is voor ons moeilijk aan 10 kilo te komen, veel winkels willen het wel bestellen maar kunnen er niet aan komen.

Diverse zaken geprobeerd.

Voor ons als opvang is dit erg lastig, we hebben een flink aan tal jongen zitten die nu nog op SS voer zitten (6 zijn oa met de hand gevoed)

Gelukkig hebben we de overige konijnen op kasper Faunafood zitten.

PFF en dan zeggen ze bij de fabriek dat het door winkels zelf komt, nou daar geloof ik niks van

Link naar reactie
Delen op andere sites

SS voor muizen, ik kan niet wachten tot ik die kan uitproberen :) Wel als extra dan natuurlijk, zal vast ook een duur voer worden net als voor konijnen/cavia's. Ik vraag me af: zitten daar dierlijke eiwitten in? Waarschijnlijk niet ben ik bang, in de SS voor ratten zit het volgens mij ook niet.

Vitamine C in konijnenvoer? Dat is toch nergens voor nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is bij de hornbach nu ook in kerkrade opgehoogd tot 7.19...

Het is trouwens een fabel dat SS duurder werd. Dit heeft de fabriek als een fabeltje de wereld in geholpen zodat mensen meer zouden kopen. En omdat mensen bij de winkels vroegen offie duurder zou worden.. tja dan maken de winkels hem duurder omdat mensne het dan toch nog wel kopen..

Het is geen fabel. De winkels maken hem duurder omdat de inkoopprijs omhoog is. De inkoopprijs is omhoog omdat de productieprijs omhoog moest omdat bepaalde ingredienten flink duurder geworden waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Van mijn werk :) Ik werk bij intratuin. We hebben nog niet alle nieuwe soorten binnen maar van de junior de 1,5 kilo en van de mature de 350 gram. Omdat ik die laatste wilde proberen heb ik dus een klein zakje meegenomen.

Bij deze de foto's!

Op de foto van de brokjes links de gewone SS, rechts de mature rabbit.

De voorkant van de verpakking en de achterkant van de verpakking met de productinformatie.

De juniro heb ik nog geen zak van open gehad, maar dat voelde als kleine knapperige brokjes aan, een beetje het formaat van de standaard biks (heb ff door de zak heen gevoeld)

post-3-13922876368887_thumb.jpg

post-3-13922876369504_thumb.jpg

post-3-13922876369979_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag de mature SS gekocht, en Martin een brokje gegeven om te laten proeven, hij vond het heerlijk! Meng het nu door het oude SS wat ik nog heb en ga voortaan op de mature versie over. Bij de tuinland was het dezelfde prijs als de gewone SS, dus ik ben voor 1,5 kg maar 9 euro kwijt. Vind ik prima te doen. (vooral omdat meneer maar een klein beetje per dag krijgt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bij de Boerenbond kost 1,5 kg SS €7,60 en bij de Berry de Bruin kost 1,5kg €8,99, en €15,99 voor de 3kg en €48,- voor 10 kg... En ik heb nog geen winkels gezien hier die de nieuwe SS verkopen....

En nog iets... hing er een tijdje geleden ( of nu nog steeds bij jullie dierenwinkels brief waarop staat dat SS per dag (voorlopig) 4cent duurder werd.wordt??? Hier bij de Berry hing er wel zo'n brief van Supreme..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .