Ga naar inhoud

Nieuwe Science Selective


Caroline

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag een folder binnen gehad van Intratuin, zak SS van 1,5 kilo in de aanbieding voor 4,99 euro tot 5 november. Er zitten ook nog kortingsstickers in de folder twv 10%. Misschien de moeite waard om langs te gaan als je een Intratuin in de buurt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een folder binnen gehad van Intratuin, zak SS van 1,5 kilo in de aanbieding voor 4,99 euro tot 5 november. Er zitten ook nog kortingsstickers in de folder twv 10%. Misschien de moeite waard om langs te gaan als je een Intratuin in de buurt hebt.

Goede tip! Bij mij zit er één heel vlakbij. Ik ga maar even flink inslaan denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een folder binnen gehad van Intratuin, zak SS van 1,5 kilo in de aanbieding voor 4,99 euro tot 5 november. Er zitten ook nog kortingsstickers in de folder twv 10%. Misschien de moeite waard om langs te gaan als je een Intratuin in de buurt hebt.

Bij de tuinland bij mij om de hoek, kost een 1,5 kilo zak maar 6,50 kwam ik achter!!! Dat scheelt 3 euro met de intratuin. Heb hem nu een keer daar gehaald ivm die aanbieding, maar volgende keer gewoon weer naar de tuinland. (zijn overigens maar 4 vestigingen in nederland ofzo :s)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ss word gewoon duurder dan zal je nog een oude zak hebben gehad.....

we zullen het moeten acsepteren.....

Nee, heb het nagevraagd of dit een oude voorraad was. De medewerkster vertelde dat dit al de verhoogde prijs is omdat ze het rechtstreeks bij de producent inkopen. Ze hebben echter alleen de 1,5 kilo zakken. Hoop dat mensen in de buurt van een tuinland hier wat aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila...dankjewel..daarmee is het dus bevestigd...

Het is niet onlogisch dat ingevoerde produkten extra in prijs stijgen,maar ik heb toch de indruk dat de invoerder hier overdreven heeft...

Ik vraag even na of er in Engeland überhaupt een prijsstijging is van SS. Is dat niet het geval, dan zou schrijven naar de invoerder misschien wel eens kunnen helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .