Ga naar inhoud

Algemeen Clickertraining topic


Cynthia

Aanbevolen berichten

Ja erg leuk filmpje!.

Helaas had ik al een tijdje niet meer geoefend, en had ik het idee dat ik opnieuw moest beginnen:s. Nu pakte ze het heel snel op, en heb ik een andere target omdat deze iets langer is^^. Heb haar nog snel haar oude truukje bij kunnen leren, op de achterpootjes staan! Als ze het zo goed oppakt komen we denk ik nog wel verder als eerst!:D. De nieuwe target is zo'n gele buis waar je elektriciteitskabeltjes door heen kunt doen^^.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 871
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben van plan om iemand vandaag te laten filmen. Ik wil het risico nog niet nemen om Mats buiten de ren te laten trainen, maar met het nieuwe parcour in de ren kan ik het niet helemaal op beeld krijgen ( wat een uitleg ). Dus hoop ik dat iemand zo lief is en het filmt :) Het parcour is een beetje rondachtig, haha.

Silke kan nu ook al heel goed over het hindernis springen. Ik merk wel dat het bij haar veel langer duurt dan bij Mats, maar dat had ik ook verwacht. Dus hopelijk kan ik jullie straks verblijden met filmpjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje.

Ik wil ook graag gaan clickeren met mijn nijnsels maar ze eten NIKS als ze niet in de kooi zitten.

Dus ik heb niks als beloning.

Is het dan gewoon onmogelijk om te clickeren of kan ik ze aan het eten krijgen bijv. in de ren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje.

Ik wil ook graag gaan clickeren met mijn nijnsels maar ze eten NIKS als ze niet in de kooi zitten.

Dus ik heb niks als beloning.

Is het dan gewoon onmogelijk om te clickeren of kan ik ze aan het eten krijgen bijv. in de ren?

Ik snap je vraag niet goed.

Waarom zou je clickeren in de kooi als je een ren hebt? Dat is toch dom? In de ren heb je veel meer plaats ( denk ik? ). En als ik het goed begrijp eten ze in de ren wel, dus gewoon trainen in de ren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik train ook in het hok... Tenminste, nu nog. ik wil het over een weekje mee beginnen om het in de ren te doen. Maar omdat die van mij niet 24 uur in de ren kunnen, kan ik dus niet altijd in de ren oefenen. En steeds van plaats wisselen werkt niet heel goed, tenminste.. dan is Stamper bij mij veel te veel afgeleid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net weer even getraind. Het ging erg goed! Ze kan nu 1 á 2 pasjes op d'r achterpoten lopen! :D Ze vertrouwde het eerst niet zo, daarna toch wel! Dat vind het mooist om te zien! Ik deed het nog wel, met eerst een stukje biks in de lucht en dan iets naar voren zodat ze moest 'lopen'. En morgen ga ik d'r proberen te leren dat ze een target/stokje oid moet aanraken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb ook weer geoefend!:D, alleen was ik vergeten Snoepie alvast in het hok te doen, dus Snoepie kwam erbij, en binnen de kortste keren had ze het schaaltje met witlof gevonden... Snuffie zag dat ook en toen heb ik ze maar laten eten:$...

mijn target is eigenlijk nu de clicker geworden, dit omdat ik altijd op de grond zit als ik clicker. want dan vind ik dat je meer contact hebt met het konijn. en dan is het onhandig om dan met zo'n hele grote stok rond te lopen!

Ik wou het filmen, maar helaas werkte de camera niet mee....:s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je vraag niet goed.

Waarom zou je clickeren in de kooi als je een ren hebt? Dat is toch dom? In de ren heb je veel meer plaats ( denk ik? ). En als ik het goed begrijp eten ze in de ren wel, dus gewoon trainen in de ren.

Nee je snapt de vraag inderdaad niet. Hij eet ook niet in de ren, maar ze vraagt of het mogelijk is om hem daar wél te laten eten.

Ja natuurlijk is dat mogelijk. :) Alleen kun je het beste de ren aan het hok zetten, zodat ie zelf de ren in kan. Laat dat zo een tijdje staan zodat ze zelf kan wennen en weten of ze in het hok blijft of in de ren gaat. Als ze dat een beetje gewend is kan je wat gaan proberen. Dan hoef je haar namelijk niet op te tillen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jullie moeten even weten dat jullie mijn filmpjes niet meer kunnen zien:s. Want ik heb hotmail & Gmail, en twee mails hebben vind ik vervelend, dus ik ging Gmail verwijderen, en daar stond mijn YT op... Nou heb ik een nieuw YTaccount aangemaakt, en ik zal de filmpjes morgen weer even uploaden;).

En veel succes allemaal, met trainen( en natuurlijk voor Jasmin, met het internet:P).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .