Ga naar inhoud

Algemeen Clickertraining topic

Cynthia

Aanbevolen berichten

De kwaliteit is heel slecht, mijn camera had weereens een van zijn ik-wil-vandaag-niet-focussen-momenten :s Hopelijk is het toch duidelijk. Het is nog niet perfect en aan het einde heb ik even met biks moeten lokken, maar voor de eerste keer echt springen vond ik het goed. Ik ben trots op hem.

>http://www.youtube.com/watch?v=NuCdJj897ng

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 871
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is fantastisch voor de eerste keer, meer dan goed!! Echt jeetje wat ziet het er allemaal gemakkelijk uit, leuk joh! Enne gelijk al 2 hindernissen, zozo :P Leuk om te zien dat je als laatste met brokjes moet lokken, daar geeft Mats namelijk goed aan dat je te lang door bent gegaan. Volgende keer dus nét iets korter. Van de dieren leer je het meest ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is fantastisch voor de eerste keer, meer dan goed!! Echt jeetje wat ziet het er allemaal gemakkelijk uit, leuk joh! Enne gelijk al 2 hindernissen, zozo :P Leuk om te zien dat je als laatste met brokjes moet lokken, daar geeft Mats namelijk goed aan dat je te lang door bent gegaan. Volgende keer dus nét iets korter. Van de dieren leer je het meest ;)

Ja, ik weet het. Ik ben altijd zo enthousiast dat ik wil blijven gaan. Maar toen hij aan het einde niet meer wilde, heb ik hem met brokjes gelokt. Ik wil niet dat de training op een punt wordt afgebroken waar het niet goed gaat, dus wilde ik hem er nog één keer overhebben en dan de training eindigen.

ga vandaag zoals ik al eerder zij helaas niet clickeren want ben er niet:s. en die tip van bunny_nijntje daar kan ik echt wat mee!:) thanks!

Haha, geen probleem! ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog eentje, ik heb expres zonder muziek gedaan :P heb het wel vaker gehad trouwens dat mensen het ivm de muziek niet konden zien..

>http://www.youtube.com/watch?v=zzOsV-3hYa8

Ik ga proberen leuke hindernissen te maken :mdr:

Lekker warm, maar ach heb er nu zin in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .