Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
19 uren geleden, Juudje zei:

wat voor honden en katten spullen zijn dan zoal geschikt? 

Alles van hard plastic (geen zacht plastic, dat kunnen ze afknagen en eten - doet niet elk konijn, maar kijk daar mee uit).

Wij hebben:

- Een hondentunnel (plastic zeil achtig, groot genoeg).

- Een hondenhoepel (als je Lodewijk niet laat springen in de training, dan springt hij wel 7x. over Scarlett heen - nee, dat is niet overdreven, daar heb ik bewijs van.

- Kattenbakken (2 stuks)

- Een hondenhuis als extra schuilhuis, maar dat gebruiken we niet altijd in de ren. Het is vrij groot en ze schuilen liever in hun hok en/of onder de wilgenbruggen of gewoon helemaal niet

Mogelijk vergeet ik nog dingen. Hun hok is een oud houten kleuterhuisje, met daarin een onderbak van een te kleine konijnen kooi (150x80 denk ik?) waar de 2 kattenbakken in staan. We hebben dan ook nog plek voor hun waterbak. Dus hebben ze altijd toegang tot 100% overdekt, met hooi, keutel plek en water. Ik kan er gebogen vrij gemakkelijk in staan dus dat helpt als er eentje ziek is en zich daar wil verschansen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .