Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verwacht natuurlijk wel meer foto,s he 😉🤪 Vooral hoe ze alle 3 samen zijn. 

Hoe doen ze het? Veel samen of nog wat aan het aftasten? Hoe oud zijn de dames? Baila is 8? En Sweety? 

Wat een lief toetje met die hangoortjes 🥰 En van wat ik kan zien is Baila een beetje een mengsel tussen Lappie en Kleine met die pluk haar🤩

Zag net dat er 1 weinig hooi eet... Misschien komt dat nog wel goed...Ze zijn nu pas 2 dagen in hun nieuwe omgeving. Lekker van alles aan bieden. Hier geef ik altijd alle soorten gemixt. Dan weet ik zeker dat ze het eten. Bij Lap deed ik dat ook, maar die was geen hooi fan...

Is het gebit goed gecontroleerd? Ze is ook geen fan van brok toch? 

Allemaal nieuwe nijntjes met nieuwe karakters, problemen en streken...😅 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ons Baila is idd 8, zij is heel rustig en houdt zich wat afzijdig. Lio en Sweety komen regelmatig bij haar en af en toe liggen ze met 3 maar er is meer interactie tussen Sweety en Lio. Sweety is net 6. De interactie tussen hen is wel leuk. Ik heb Lio lang niet meer zo vrolijk en relaxt gezien. En tegelijkertijd wil hij zich toch wat bewijzen en af en toe rijden. Het is wel grappig want hij doet het eerder klungelig. Tja, een echte man is hij niet meer 😉. Sweety komt al spontaan naar ons toe dus dat is ook fijn 🥰.

Ik ben blij dat we Baila nog een thuis kunnen geven met 2 vrij rustige konijnen aan haar zijde. Ik hoop zo lang mogelijk natuurlijk. 

Omdat we de ruimte in hun ren hebben had ik gezegd dat, indien er een match zou zijn, er een derde bij kan. 

Ik stuur nog wat foto,s door. 

Geplaatst:
20 minuten geleden, Lio en Leia zei:

IMG-20250512-WA0003.jpg

Geweldig dit 🤩💪😂😂😂 

Kijk m zitten op zijn troon😂😂😂

Alle 3 zo relaxt alsof ze al jaaaaaren bijelkaar zijn🥰

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Boris en Beer zei:

Wat is dit voor een ras?! 

Oh dankjewel 😊. Ja, Lio is een TeddyvWidder maar zijn oren zijn niet hangend, gaan soms echt alle kanten uit.  Wij vinden ook dat hem dit super schattig maakt. Lio is echt ons 'beertje' 🥰

• Vind ik leuk 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

@rabbitPukOh dankjewel! Helaas hebben we ons Sweety niet meer 😥.

Ik ben uit het oog verloren dat ik in dit topic niets meer heb laten weten. We hebben met de dierenarts nog geprobeerd maar helaas  ... 

Haar verhaal staat onder het topic 'tumor in de buik'... 😥

• Verdrietig 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Lio en Leia zei:

@rabbitPukOh dankjewel! Helaas hebben we ons Sweety niet meer 😥.

Ik ben uit het oog verloren dat ik in dit topic niets meer heb laten weten. We hebben met de dierenarts nog geprobeerd maar helaas  ... 

Haar verhaal staat onder het topic 'tumor in de buik'... 😥

Oh wat erg, sterkte😔

• Vind ik leuk 1
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .