Lappie2 Geplaatst: 6 november Auteur Geplaatst: 6 november Kleine is eindelijk blij met zijn pompoen en slaapt er vaak in 🥰 Checkte vorige week even de cam vanuit Nederland en dit was het eerste wat ik zag 🙈 Wat een bek😅😂😂 1 1 3 Quote
Kolino Geplaatst: 7 november Geplaatst: 7 november 16 uren geleden, Lappie2 zei: Vandaag is hij staartloos...arm ding🥺 Houd je roer recht, Kip! Oh *konijnendropjes*, dat gaat niet 😬 1 Quote
Lollie Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november Op 11-9-2025 om 08:54, Lappie2 zei: Stelletje klefbekken 🥰 https://streamable.com/077ccg Ik zit even alles terug te lezen na een tijdje niet gevolgd te hebben maarrr... Heeft die camera nou oren? 😂 1 Quote
Lappie2 Geplaatst: 8 november Auteur Geplaatst: 8 november 26 minuten geleden, Lollie zei: Ik zit even alles terug te lezen na een tijdje niet gevolgd te hebben maarrr... Heeft die camera nou oren? 😂 😂😂😂 Na zoveel berichten zie je dat 😂😂 1 heeft katten oren en de ander konijnen oren. Zelf uitgeknipt en opgeplakt 🤪 1 Quote
andreaspez Geplaatst: zaterdag om 22:17 Geplaatst: zaterdag om 22:17 Op 6-11-2025 om 18:37, Lappie2 zei: Kleine is eindelijk blij met zijn pompoen en slaapt er vaak in 🥰 Checkte vorige week even de cam vanuit Nederland en dit was het eerste wat ik zag 🙈 Wat een bek😅😂😂 Wat een schattig konijntje! Quote
Lappie2 Geplaatst: gisteren om 10:22 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:22 12 uren geleden, andreaspez zei: Wat een schattig konijntje! Laat de looks je niet misleiden 🤣🤣 Absoluut geen schoot of aai konijn en gromt/knort 🤪 Maar hij is een lieverd🥰 Leeuw is wel een aai/schoot konijn maar alleen als hij er zin in heeft. Maar dan moet het ook direct onmiddelijk anders gaat hij lopen etteren en bijten 😅 Samen zijn het 2 grote klef konten❤️ En dat is het belangrijkste😇 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.