Ga naar inhoud

Konijn viel op zij


Snuitje en buddy

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, mijn konijntje bobby viel toen hij op mm bed wilde springen hij haalfe t net niet en viel op zn zei ik hoorde m piepe en paniek brak los hij lag op zn zij en kon niet meer opstaan ik heb heb rustig gepakt keihard mn moeder geroepen en de da gebelt aangezien t avond is en tijdens het telefoontje hij al weer rende zei de vrouw dat hij misschien wat verstuiky heeft en dat ik wel kon wachtten tot morgen vroeg. Hij ligt nu in zn hok met een kruik eet goed maar beweegt niet meer echt. Ik maak me ontzettend veel zorgen want hij is pas 15 weken. Kan ik nog wat doen? Als t morgen nog slecht gaat ga ik gelijk naar de da maar ik moet naar school dus hoe weet ik niet mijn metacam is op dus ik weet nu even niet meer wat ik moet doen ik kan niet slapen wanr ben bang dat als ik wakker word dat ie dr nie meer us

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het kan helemaal mis zijn, maar het kan ook zijn dat hij gewoon heel erg geschrokken is en daarom nu beduusd is. Dat kan alleen een dierenarts beoordelen. 

Dat hij rende zou mij niet meteen geruststellen. Konijnen kunnen als ze bang zijn bijvoorbeeld zelfs rennen met een gebroken rug. Ik kan je niet geruststellen, tenzij je heel snel ziet dat hij zich normaal gaat gedragen en bewegen.  Niet wat je wilt horen, maar alleen een dierenarts kan constateren of er iets gebroken is, met een foto. 

  • Mee eens! 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .