Ga naar inhoud

Gestrekte poot?


Huntingmiew

Aanbevolen berichten

Na onze start met Chichi, houd ik haar wat nauwlettender in de gaten dan Goku. 

Nu valt me op dat ze 1 van haar achterpoten uitstrekt zodra ze ergens stil zit. Ook als ze in het gras zit te eten lijkt het alsof ze meer op 1 bil leunt dan de andere.

Verder hupt en loopt ze gewoon, niks raars te zien. Ze eet en keutelt gewoon goed. 

Ze lag eerder vanmiddag helemaal voor Pampus in de plantenbak, dus even goed kunnen kijken bij haar, maar kon geen bijzonderheden ontdekken verder.

Maak ik me nu gewoon te druk en is het gewoon een tik of last van de warmte ofzo of is er toch weer/nog iets? 

IMG_20200603_201031201.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of ik een foto kan sturen. Ik kijk sowieso morgen even of ze ook zo maf zit als het iets minder warm is. 

Maar zal morgen wel even overleggen met de assistente of ik hier iets van moet denken. 

Maar dacht wie weet dat er meer konijnen zijn die graag in gekke poses zitten 😆

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken deze houding wel een beetje van mijn konijn van artrose. Dit zit ook met 1 poot naar buiten en de andere poot staat wat verder naar binnen en scheef. Wil uiteraard niet zeggen dat Chichi dat heeft, maar als het zo blijft zou ik het even laten checken bij de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei IreneM:

Ik herken deze houding wel een beetje van mijn konijn van artrose. Dit zit ook met 1 poot naar buiten en de andere poot staat wat verder naar binnen en scheef. Wil uiteraard niet zeggen dat Chichi dat heeft, maar als het zo blijft zou ik het even laten checken bij de dierenarts.

Oef, ze is pas 6 maand oud ongeveer. Dan zou ze er mooi jong bij zijn 😅

Vandaag heb ik Jut en Jul weinig buiten gezien met de regen. Maar even in de gaten houden en anders inderdaad toch maar bellen. 

Het lijkt me gelukkig niet iets heel erg accuuts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .