Ga naar inhoud

Wat is er aan de hand?


Rachel-Quinny

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn met onze Yara?

Twee maanden geleden liet ze opeens dit trillen/ knikken van haar hoofdje en het knipperen met haar ogen zien. Dit kwam uit het niets en ging ook weer vanzelf weg. De ene keer treedt het op in een stress situatie de andere keer wanneer ik beiden konijntjes in hun nachthok zet (rennen hard achter elkaar aan voor iets lekkers). De ene keer houdt het 5 minuten aan de andere keer een uur. Er is geen touw aan vast te knopen.

 

Ik merk verder geen vreemde dingen. Ze eet, drinkt, poept, plast en speelt als eerder. Ze rent rond en maakt sprongetjes. Afgelopen week heb ik haar ter controle toch meegenomen naar de dierenarts, maar ook zij heeft geen idee wat het zou kunnen zijn, het lijkt iets neurologisch.. 

 

Heeft iemand enig idee? 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties! Een bezorgd baasje en een likje van Yara en Quinny. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie! Ik heb dit filmpje inderdaad aan mijn dierenarts laten zien, want ze had er natuurlijk geen laat van toen ik met haar bij de dierenarts was 😅 Zij wist ook niet wat het kond zijn. Een tik of iets neurologisch benoemde zij. Ze dacht nu niet aam de hik of ec. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .