Ga naar inhoud

Mijn konijntje is ziek - haakjes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Inderdaad, lusteloos blijven zitten, niet willen eten, dat is een spoedgeval.

 

Vorige week had één van mijn konijntjes het ook, en ze bleek pijn te hebben in haar mond, door haakjes op de kiezen. Daardoor wilde ze niet eten. Gelukkig is het weer opgelost, de haakjes zijn door de dierenarts weggevijld en nu eet ze weer goed en heeft ze geen pijn meer. Beterschap voor jouw konijntje! Laat je weten wat de oorzaak was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee @Marjoleink ik ben net terug van de dierenarts en ze heeft idd haakjes op haar kiezen, we hebben nu alvast een afspraak gemaakt voor vanavond om 19:45 om haar waarschijnlijk Te laten inslapen. Nu heeft ze pijnstillers gekregen en ligt ze nog voor de laatste uurtjes in de ren. We kregen nog extra tijd want vanavond moeten we bedacht hebben of we haar laten inslapen of dat we een behandeling laten doen voor iets van 200 euro wat ik er natuurlijk voor over heb! Alleen er is wel veel kans als we die behandeling doen dat het over een paar maanden weer terug komt en dat we het dan weer moeten doen (en zo gaat het maar door) weten jullie wat het beste is? Ik denk om haar te laten inslapen alleen ik zit er echt heel erg mee omdat 4/5 weken geleden mijn andere konijntje is ingeslapen door maden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites