Ga naar inhoud

Echinacea kruidvat merk


Boefje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Mijn konijntje Noellie kan wel wat weerstand gebruiken dus wil ik echinacea pilletjes geven. Nu is die van a vogel onwijs prijzig dus wilde ik voor de goedkopere versie. Ik weet alleen niet of ze dit wel mag hebben omdat de vulstoffen anders zijn.

Ingredienten: vulstoffen (dicalciumfosfaat, microkristallijne cellulose), echinacea extract, geheel geharde raapzaadolie, glansmiddel(magnesiumzouten van vetzuren), stabilisator(natrium carboxymethylcellulose)

Kan iemand mij dat vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met gedroogde of verse echinacea haal je vaak de hoeveelheid uit een potje niet. Ten tijde van erg ziek zijn, geef ik ze hier ook een half tabletje van de A. Vogel. En dan de junior variant met bosvruchtensmaak. Ze rukken hem dan echt uit mijn hand. Ik blijf daarom ook die geven, want met de hulpstoffen van het eigen merk, weet ik het ook niet zo. Ik wacht met kopen meestal op een aanbieding (x-percentage korting) en koop dan weer een potje als mijn oude over datum is. Ik kijk dan wel naar de langst houdbare datum :lol: Voordeel als je er zelf werkt, kun je ook de magazijninhoud inspecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎1‎-‎2017 at 15:36 zei Deeskuh88:

Met gedroogde of verse echinacea haal je vaak de hoeveelheid uit een potje niet. Ten tijde van erg ziek zijn, geef ik ze hier ook een half tabletje van de A. Vogel. En dan de junior variant met bosvruchtensmaak. Ze rukken hem dan echt uit mijn hand. Ik blijf daarom ook die geven, want met de hulpstoffen van het eigen merk, weet ik het ook niet zo. Ik wacht met kopen meestal op een aanbieding (x-percentage korting) en koop dan weer een potje als mijn oude over datum is. Ik kijk dan wel naar de langst houdbare datum :lol: Voordeel als je er zelf werkt, kun je ook de magazijninhoud inspecteren.

Er zijn ook Echinacea pellets te verkrijgen die kosten 14,95€ per kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .