Ga naar inhoud

hoe dit te doen


trekkies

Aanbevolen berichten

gegroet iedereen , 

ik heb door lichamelijk problemen ( sorry als ik hier niet dieper op inga is nogal persoonlijk ) bijna 3 weken niet naar het dagcentrum voor autisten kunnen komen en daar zitten ook de 3 konijntjes die ik mee verzorg.

ik weet door en vorige vraag dat konijnen je niet snel vergeten en je stem en aanraking onthouden maar als ik volgende week terug komt zou ik graag de konijntjes eens willen zien en ook vooral de bomma goed willen knuffelen ( ze zit er niks mee in gestreeld te worden , ze is zelf verzot als je tussen de oren streel dan ga ze languit liggen ) maar hoe kan ik dit het beste aanpakken ? 

als ik kom ze oppakken  ?

mijn gewone doen van te roepen voor ik er bent en dan te zitten op te grond en ze vanzelf te laten komen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt vast helemaal goed. Misschien dat ze heel eventjes extra moeten snuffelen, maar de band is volgens mij altijd snel weer hersteld. Mijn konijn komt eens in de zoveel tijd bij mijn ouders logeren, na een paar minuten lijkt ie zich weer te herinneren waar ie is en doet ie weer alsof ie thuis is. Ze zijn je echt niet zomaar vergeten, gewoon even rustig de tijd geven  :-)

En veel plezier inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .