Ga naar inhoud

Snuffie training


snuffie en ik

Aanbevolen berichten

Omdat ik Snuffie regelmatig iets nieuws leer en er regelmatig iets in het bunnybunch café erover zet ga ik het nu hierin zetten.

Dus ik ben begonnen met clickertraining zondag. Ik heb ze eerst geleerd dat de click aan een beloning verbonden is. Maandag kon ik niet trainen. Vandaag heb ik een kerstbal voor haar neus gehouden en geklikt als ze haar neus ertegen tikte. Nu heeft ze al helemaal door dat ze er met haar neus tegen moet tikken om een beloning te krijgen:D. Ze leert trouwens om er met haar neus tegen te tikken voor een foto op de kerstkaartjes. Foto volgt nog.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Klinkt super! De foto met de kerstbal is echt heel erg mooi, wauw wat een mooie nijn!

Misschien een gekke vraag, maar met welke beloning train je? Ik wil ook graag met Snuffie (de mijne, hihi :D ) beginnen trainen, maar ik wil hem geen snoepjes geven als beloning die slecht zijn voor hem. Hij mag niets eten met suiker in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei natalie28:

geweldig die foto met die kerst bal hahaa,ik train met mijn nijn met kleine stukjes witlof is hij helemaal verkikkerd op haha

Leuk dat je ook traint! Ik train heel soms ook wel eens met stukjes witloof maar meestal toch brokjes.

Vandaag ging het goed, ze heeft maar 1 keer de hindernis opgetild en ze heeft het nu wel goed door dat ze erover moet springen voor een klik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei snuffie en ik:

Leuk dat je ook traint! Ik train heel soms ook wel eens met stukjes witloof maar meestal toch brokjes.

Vandaag ging het goed, ze heeft maar 1 keer de hindernis opgetild en ze heeft het nu wel goed door dat ze erover moet springen voor een klik.

ik ben nog bij basis commandos  inmiddels komt hij als je roept  en sinds gister ga hij zijn hok in als ik zeg dat hij moe ,vind het wel knap na een week,hij is nog maar 9,5 week maar een erg slim kereltje hoor

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .