Ga naar inhoud

Konijnen in de zomer


Evee

Aanbevolen berichten

Zeker! Hier ligt de icepod er ook al in, vanmiddag nog even wisselen voor een uit de vriezer. Waterbakjes staan er en verder hebben ze brokjes en hooi gehad. De ren is overdekt dus schaduw hebben ze al. Ze kruipen bij mij ook graag onder het schuilhok, lekker in het zand, als het warm weer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het heel belangrijk is om je konijnen met deze warmte vooral met rust te laten. Vooral geen stress. 's Morgens en 's avonds voeren en overdag een paar keer kijken of ze nog water hebben. Verder hebben ze uiteraard de hele dag de keuze om in de schaduw op een koele ondergrond te liggen. Sterkte allemaal in de warmte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu dat de grens bij 25 graden ligt, ik dacht bij 24. Ik heb een binnenkonijn en aangezien het inmiddels 24,5 graden is in de woonkamer, heb ik vandaag wat dingen uitgeprobeerd. Ventilator vindt hij niets. Te veel herrie. Zit de hele tijd in een waakzame houding. Gekoeld flesje water lag zojuist met hoes en al in de waterbak (zou hij denken hey water, dat hoort daar :P ) Zou hij gewoon nog geen last hebben van de warmte? Hij ligt wel meer (meer ook dan voorgaande jaren, zal wel door de leeftijd komen). De komende dagen zal de temperatuur in huis nog meer stijgen. Kun je zo'n ice pod alleen online bestellen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .