Ga naar inhoud

Oorwurm en konijn!


Binkie-Lover

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik was net het hok van mijn konijn aan het schoonmaken en toen zat er eemoorwurm in. De oorwurm viel net naast mijn konijn die op de onderste verdieping zat. Ik pakte snel mijn konijn op omdat ik niet weet of oorwurmen schadelijk zijn voor mijn konijn. Maar toen ik mijn konijn had gepakt was de oorwurm weg! Snel mijn konijn nagekeken of die in zijn vacht ofzo zat maar ik zag hem niet. Nu weet ik niet of ze schadelijk zijn voor mijn konijn, waar ik op moet letten en wat ik nu moet doen! Ik hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vragen. Ook heb ik vaker last dat er oorwurmen in het hok zitten, niet heel veel gewoon 2 à 3. Weten jullie misschien of dat erg is, wat ik eraan kan doen en hoe het komt? Ik hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eten oorwurmen niet vliegen, luizen en vlooien(eitjes)? Dan zouden ze juist nuttig zijn in het konijnenhok ipv gevaarlijk. Ik moet bekennen dat ik het ook maar rare beesten vind en ze liever niet in het konijnenhok zou zien haha. De enge haken aan hun staartjes, net een soort mini-schorpioenen. brr!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .