Ga naar inhoud

13 konijnen gestorven door onbekende oorzaak


konijnenfreak

Aanbevolen berichten

Ik heb het even verder uit geplozen word er nu eigelijk heel misselijk van dat ik hier een paar feiten heb en daar het bij wil houden.

Pluisje zit in een draad kooi !!! op de foto niet mijn idee van konijnen houden.

zina geslacht

nana 21 jan geboren geslacht 5 mei

coco zelfde dag als nana

cico 12 jullie geslacht op

juper.....

dropke..........

snoepy.....

zina.......... ect

Lijkt zeker een dode website word ik niet vrolijk van.

Mocht je het anders bedoelen .................................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij!!!

Jij moest je werkelijk de ogen uit de Kop schamen!

Werkelijk waar...

Ik Citeer:

er staan hier een heleboel leuke foto's van cocco cocco is geslacht op de zelvde dag als nana

En jij dent dat wij achterlijk zijn geworden!!!

zina is geboren op 5 juni 2005

en is geslacht in het na jaar .

Jumper is geslacht op 7 april 2003

dropke is geboren op 5 juni 2005

maar ze is geslacht in het naajaar

snoepy is geboren op 4 april 2004 .

en is geslacht in het naajaar van 2004 .

dropke is geboren op 4 april 2004

maar is helas geslacht in het najaar.

en dit is slechts een begin.....

I Rest My Case...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na Reusjes reactie op pagina 1, kwam er al zo'n vermoeden boven dat zij meer wist.......

Kwam van mij heb het doorgegeven aan BRC.

Ze is namelijk ook actief op een ander forum waar ik actief ben en de konijnen leven ook onder zo'n stress dat ze kennelijk geen normale nestjes maken. Ik hoop alleen maar dat ze minder konijnen neemt en zodoende alles kan betalen wat nodig is en ze dan ook in normale hokken komen te wonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar mensen die zo met konijnen om gaan zoals jij doet, zijn niet welkom op het forum van bunnybunch. Je probeert alleen maar paniek te zaaien terwijl je duidelijk niet eens kennis van zaken hebt, en in onze ogen niet diervriendelijk met je konijnen om gaat. Ik heb je site bekeken, en besloten je een ban te geven van onze forums. Je kunt nog wel lezen op het forum en in de artikelen, omdat ik je de juiste informatie over konijnen niet wil ontzeggen. Ik hoop dan ook dat je eens goed gaat lezen op deze website en dat je met de tips en informatie op onze website het leven van jouw konijnen kunt verbeteren.

Ik denk overigens dat we bijna wel met zekerheid kunnen zeggen dat de 13 konijnen niet overleden zullen zijn aan een mysterieus virus, maar aan de gevolgen van slechte verzorging, hygiene en huisvesting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nesten zonder nesthaar....

dat komt door stress ?

Hoe lang zijn ze al op dat andere forum bezig om haar essentiële zaken bij de te brengen ter bevordering van de leefbaarheid van haar konijnen

(prachtige zin trouwens zeg...)

M.a.w: wat doet ze met de raad ? En hoe lang krijgt ze die al ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .