Ga naar inhoud

Terra Konijnenvoer


belleke

Aanbevolen berichten

Ik heb de mijne zo'n drie zakken ervan gevoerd. Werd me aangeraden tijdens een opendeurdag en die vrouw was zo enthousiast dat ik haar niet wou teleurstellen. Ze aten het wel, en ik zie persoonlijk geen graten in gemengd voer, zolang ze maar alles ervan opeten, maar er zaten toch ook dingen in waarvan ik me afvroeg wat het nut was. Zo is de wilg die erin zit, eigenlijk gewoon houtschilfers. Wilg zit er dus effectief in, maar in zo'n kleine stukjes dat ik de efficiëntie ervan niet echt inzie, en bovendien lieten ze het hier liggen, wsl omdat ze verse wilg in tak-vorm toch net iets lekkerder vonden. Het grove luzernegras lieten ze evengoed liggen, dus uiteindelijk was er tamelijk veel verlies voor een voeding die toch niet zo goedkoop is. Ik denk dat ik, voor BB, deze voeding best wel had kunnen waarderen, maar na BB ben ik nogal gebrainwashed op biks, haha, vandaar dat ik nadien terug ben overgegaan op gewone, saaie, bruine biks. 


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .