Ga naar inhoud

Per ongeluk giftge groente


Jill85

Aanbevolen berichten

Ik was dit weekend niet thúis en mijn vriend geeft de konijnen dan eten. Nu kwam ik daarstrak thuis en wat zie ik! Er lag een halve prei in!!! Nu weet ik dat dit een slechte groente is voor konijnen. Er lerk op het eerste zicht niet van gegeten, masr ik was toch wel ern beetje in paniek. De konijnen mankeren niets en eten goed. Is er iets speciaal dat ik moet doen of letten? Wasrom is prei eig giftig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat heb ik wel niet in huis. Ze hebben vanmorgen groenten gekregen v mijn vriend en alles ogegeten behalve de prei. Toen ik tegen 18u thuis was om ze ete te geven stortte ze zich direct op hun brokjes. Moet ik me d zorgen maken?? Kheb mijn vriend verwenstmaarja hij deed alleen mr om goed te doen. Peis d ikvolg keer een lijstje ga ophangen mrt giftige groenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik denk niet dat als ie is een keer iets schadelijks eet heel erg is maar..... als je dat altijd geeft wel een schade aan zou kunnen komem

dat ligt er toch heel erg aan wat hij heeft gegeten, van sommige dingen kunnen ze zeker wel na een klein beetje al dood gaan. Taxus bijvoorbeeld is heel dodelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .