Ga naar inhoud

Myxomatose


FabienneNina

Aanbevolen berichten

Mij is altijd geleerd dat als ik het niet kan betalen ik niet aan dieren moet beginnen, ook op die leeftijd.


Maar je kan het betalen, dus ik snap niet zo goed waar je, je druk om maakt?


Je hoeft hier verder natuurlijk niet te komen, dat is wederom je eigen keus. 


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je het hele jaar kunt laten enten maar stekende beesten zijn er vooral in de zomer. Het lijkt mij dus dat het voorjaar het beste moment is om te enten. En dan is ook het konijnen entspreekuur, dus dat komt goed uit qua kosten, ook niet onbelangrijk. Niemand heeft een onbeperkt budget, lijkt me, dus ik doe aan kosten besparen, als dat kan. Elk jaar heb ik het overwogen maar dan wel in het voorjaar.

Ik vind dat iedereen zelf moet weten of ze hun konijnen laten enten. Ik vind niet dat je een slecht mens/slechte konijnenbaas bent als je dat niet doet. Het is alleen wel zo dat de cijfers de enters gelijk geven als het gaat om overleven van VHS en myx. Dus het is maar net of je gevoelig bent voor die informatie. Sommige mensen geloven niet in enten, dat mag ook van mij. Maar het kan iedereen overkomen, die stekende beesten komen in principe overal. Hoe groot de kans is, is heel lastig te zeggen. Daarom enten mensen ook, lijkt me, omdat je nooit weet of jij de pineut zult zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ga hem dichtgooien. Voordat hier de tent afgebroken wordt.  Alles is wel gezegd, en Fabienne kan een keuze maken.

Nog wel even een laatste opmerking; iedereen is hier vrij om te komen en te gaan. Als je een topic opent, kun je daar reacties op verwachten. Reacties die soms wel, en soms niet in je straatje passen. Bedenk goed bij het formuleren van je vraag/vragen hoe deze op anderen over kunnen komen, en probeer zelf ook open een topic/discussie in te stappen.

Als je bij het openen van een topic al vindt dat het forum beter 'Bunnybitches'  had geheten, dan kun je jezelf de vraag stellen wat je er precies mee wil bereiken en of het openen van een topic  ook daadwerkelijk zinvol (voor jouzelf maar ook de andere leden) zal zijn.

Oh, en grof taalgebruik/schelden/persoonlijke aanvallen zijn we nog steeds geen fan van.

 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .