Ga naar inhoud

Alweer haakjes, of toch iets anders?


femmeke

Aanbevolen berichten

Ik krijg iedere keer de neiging om op die pagina te gaan kijken als het ter sprake komt, maar misschien is het beter als ik dat gewoon niet doe haha.

Beter van niet nee, das echt drama, die pagina :P

We zijn nu wel aardig Femkes topic aan het bevuilen he... Sorry, Femke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Vicky al kunnen vinden Femmeke? Anders wil ik wek ff voor je vragen hoor. :)

Ik kan jullie echt twee facebookpagina's aanraden: Konijnenvrienden en de tweede heet: Konijnengedrag opvoeding en spel. De laatste is van Anita en zij geeft Bunnytraining. We leven daar ook echt met elkaar mee als er wat is. Net al bij de Konjjnenvrienden. Dus het zijn echt niet allemaal rotpagina's. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die voer ik ook, maar Rakker had ze toch, dus veel garantie geeft dat niet.. Hoe het met de rest gesteld is, weet ik niet. Durf ook niet te zeggen of het bij Rakker komt door een verkeerde kaakstand ofzo. Zou natuurlijk ook nog kunnen.

Weet wel zeker dat Care+ absoluut harder is dan SS. Maar niet goedkoper. Nou is Trovet wel duurder. Of Fibafirst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn geloof ik niet in grootverpakking te krijgen. Vicky voert ze in de oovang aan konijnen die hun voortanden missen. Meer ter voorkoming van. Maar misschien wel het proberen waard. Wel goed dat jij het aangeeft van Rakker. Zo kun je nl zelf afwegen of t de moeite waard is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het vragen, care plus krijgen ze nu afentoe, heb net een nieuwe zak dervan gehaald en daar toe ik toch best lang mee (2 of 5 kilo zak geloof ik) even kijken tegen de tijd dat de SS op os hoeveel care+ ik nog heb anders begin ik eerst met care + kijken hoe het dan met haakjes zit en anders als het tegelijk op is bestel ik gelijk trovet. Dan ga ik maar puzzelen waar het beter mee gaat. Alles voor de hupsels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe met de zak SS nu bijna een jaar :$ 10 kilo zak tja ze hebben niet zo veel nodig en vallen niet af dus zal vast prima zijn zo :P ik ga gewoon na de SS eens kijken of het met care+ of trovet beter gaat met de haakjes :) denk wel dat ik voor die tijd even een foto laat maken, als de kaakstand scheef is halen andere brokken denk ik niet zo veel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voorheen ook een groep van 5 he ;) Dus wat ik verbruikte, moet je zeker niet mee vergelijken! Haha. Nu met 4 zal het verbruik nog wat lager liggen. Ze kregen 100 gram per dag met 5, 20 gram per konijntje. Het zijn iets zwaardere brokjes dan ss, vandaar. Doe dus ruim 3 maanden met zo'n zak van 10 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik schop deze weer even naar boven.

Ik moet vanmiddag met de hupsels bij de DA zijn. Tos gaat mee voor zn plakpoep en Otje vertikt t weer om te eten. Denk dat het toch weer de kiesjes zijn. Ga vanmiddag dus even voorleggen of we op trovet gaan overstappen kijken of het daarmee beter gaat en anders moet ze toch maar onder narcose, foto's en eventueel trekken. Dit is voor haar niet leuk meer en ik wordt er ook wel moe van, in de zin van slaapgebrek dat ik toch best hard nodig heb.

Duimen jullie mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vanmiddag, ik hoop dat je wat wijzer wordt.


Ik ka je de overstap naar Trovet écht aanbevelen, hier heeft het wonderen verricht.


Grootste winst dat er sinds de Trovet ineens wel hooi werd gegeven, met hele plukken tegelijk.


Moet ik er wel bij zeggen dat de eerste keer er maar een paar weken langer tussen zat (ik geloof 2) daarna bleven de haakjes langer weg, tot ze tenslotte niet meer terug kwamen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt :) we zijn net terug en zoals ik vermoedde waren t toch weer die verrekte haakjes! Heeft 7 weken tussen gezeten. We hebben nu een afspraak voor over 6 weken gemaakt om der onder narcose te brengen en dan worden er ook foto's gemaakt. De DA vermoed toch de kaakstand of iets anders in de kaak want ze heeft steeds alleen onder haakjes. Wel ga ik ook trovet bestellen in overleg. De Da zei dat het in principe met hun dieet niet heel veel verschil zou gaan maken omdat er waarschijnlijk iets met haar kaak niet goed is maar proberen kan altijd :)

En Tos heeft nu natuurlijk nergens last van, waarschijnlijk omdat t zo'n stresskip is dat het bij hem steeds de stress is maar heb een potje mee gekregen en mag deze week 3 dagen poepscheppen en langs brengen hij wou toch voor de zekerheid en om mij gerust te stellen de ontlasting nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 weken was hier ook zo'n beetje het gemiddelde qua weken.


Eén van die van mij had ook een scheefstand van de kaak en ook daarbij deed de Trovet het.


Dus je weet het niet, misschien omdat Trovet zo klein en keihard is, dat ze daardoor anders gaan malen of zo. (ik doe ook maar een gooi)


Goed dat je een afspraak hebt gemaakt voor uitgebreid onderzoek, vindt ik echt heel verstandig.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja t is vorig jaar december begonnen, toen maart, juli en nu alweer. Gaat me iets te snel achteruit en de DA vond het ook niet prettig om maar weer gewoon af te wachten tot het weer mis gaat. Maar goed voor dat onderzoek moeten er natuurlijk eerst weer haakjes zijn dan kan die ie ook goed afleiden hoe ze dan wel afgesleten worden. Hoop dat het wat oplevert en ze er daarna voorgoed vanaf is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .