Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Natures Best Super Premium Bergweide hooi?


DebJj

Aanbevolen berichten

De beschrijving van de leverancier:

 

Natures Best® super-premium Bergweide Hooi is een 100% natuurlijk product rijk aan verschillende grassen & kruiden. Het verse gras wordt na het maaien voorzichtig met warme lucht gedroogd, middels groene CO2 neutrale energie. Hierdoor blijft de natuurlijke kleur, de geur & smaak en de vele delicate planten & kruiden in het super-premium Bergweide Hooi behouden. Uw huisdier ervaart een smakelijk, veelzijdig en vezelrijk dieet.

 

De lange ongesneden vezels in Natures Best® super-premium Bergweide hooi bevorderen zowel de spijsvertering als de tandverzorging van konijnen en knaagdieren als cavia’s, chinchilla’s, degoes, etc.

Het unieke in eigen huis ontwikkeld filtratie systeem verwijdert alle kleine deeltjes hooi wat een uitzonderlijk mooi schoon verpakt product geeft. We hebben het hooi los verpakt zodat het gemakkelijk is te doseren.

 

Iemand ervaring met dit merk? Ik geef nu altijd Happy Home Kruidenhooi.

Ik krijg het binnenkort in mijn assortiment en vroeg me af of iemand het al kende :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hooi wordt steeds mooier gepraat.

super-premium?

100% natuurlijk?

rijk aan gras?

 

Het klinkt mij vooral als een boel verkooppraatjes.

Geen ervaring mee.

Vergeet niet het voorzichtig drogen met warme lucht middels groene CO2 neutrale energie, speelt ook een hele belangrijke rol. En, last but not least, het in eigen huis ontwikkelde filtratie systeem, want dat geeft het uitzonderlijk mooi schoon verpakt product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nooit van gehoord. Wij doen niet meer aan fabriekshooi, alleen hooi van bij de boer.

 

Ik geef beide, de Happy Home, of het hooi van het paard. Alhoewel dat van t paard niet altijd geaccepteerd wordt. Als het te droog, grof, lang, kort of weet ik veel wat is eet meneer zijn hooi opeens veel minder goed. Blijkbaar gaat zijn voorkeur uit naar pakjes hooi Happy Home. 

 

 

Het hooi wordt steeds mooier gepraat.

super-premium?

100% natuurlijk?

rijk aan gras?

 

Het klinkt mij vooral als een boel verkooppraatjes.

Geen ervaring mee.

 

Ja verkooppraatjes is elke fabrikant goed in, maar omdat het nieuw is was ik benieuwd naar de acceptatie aangezien de mijne geen makkelijke is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Hooi is een natuurproduct en er kan behoorlijk wat verschil zitten in de kwaliteit. Dat komt omdat er ook veel kwaliteitsverschil zit in het hooi dat ze van één weiland kunnen oogsten. De eerste snede is bijvoorbeeld heel eiwitrijk, latere oogst minder. Maar als het heel nat of heel droog is geweest voor het oogsten, kan het hooi ook weer van mindere kwaliteit zijn. Het is echt heel moeilijk om hooi altijd van exact dezelfde constante kwaliteit te maken. Dan kan het ook nog zijn dat het hooi wel de goede kwaliteit had toen het verpakt was, maar al wat langer in de verpakking zit en bijvoorbeeld in het zonnetje heeft gelegen waardoor smaak en vitaminen verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .