Ga naar inhoud

Konijn eet al niet vanaf vrijdag


kikker

Aanbevolen berichten

ja inderdaad dat met zo groter spuitje in kleiner spuitje spuiten werkt wel .


al is het een hele klus konijn vast houden in handoek gerold pap in ene spuitje doen overspuiten dan weer in de mond hahahhaah.


ah ja moet er effe handigheid in krijgen denk ik.


 


ik ga haar eerst even oplappen en dn rustig opzoek na een leuke exram in een opvang .


zag bij huize pluis ook twee leuke nelson en yenzi .


Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met Olvarit 4+? Alleen Olvarit Wortel of Peer met niks anders er in mag je eventueel geven, maar zelf gebruik ik dat zeer zeldzaam of gemengd met dwangvoer. 


Als ik het dwangvoer niet goed in het spuitje krijg maak ik het iets dunner met water. Grotere spuiten werkt vaak niet, omdat je dan te veel in het bekje spuit waardoor het gaat lekken. Ik gebruik zelf 3ml spuitjes of de tip met 1ml spuitje werkt ook heel goed. 


In deze had ik ook een ontlastingsonderzoek laten doen, want het is wel heel raar. Longen klinken ook schoon? 


Het kan van alles zijn, zo heb ik al is gehad een luchtweginfectie en was de keel rood, pas na narcose konden ze het vinden. Het is lastig behandelen als je niks gericht weet. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zelf niet goed in dwangvoeding, pijnstilling enz. Geven. Mijn man doet dit eigenlijk altijd.

Laatst was ik alleen en had Muffin echt pijnstilling nodig. Ik heb zelf altijd Olvarit baby hapjes in huis en deed toen een beetje peer aan t tuutje en dat nam ze zo in d'r mond. Wortel moest ze echt niks van weten haha. Misschien helpt dat met t dwangvoeden?

Wij gebruiken zelf altijd t 3ml spuitje maar dan is maar net wat je prettig vind. Het loopt er bij hun bijna nooit uit.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .