Ga naar inhoud

rooibos theezakje..


femmeke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn briljante nijntjes hebben het voor elkaar... ik had blijkbaar het gebruikte theezakje uitdagend neergelegd, denk dat het kaartje net over de tafelrand heeft gehangen en dat hebben ze dus van tafel getrokken en zeker het halve zakje en wat inhoud van de rooibos thee opgegeten. Ik kan het alleen niet terug vinden of rooibosthee schadelijk is. Oh tis ook nog rooibos thee met mango en perzik.

en is het theezakje slecht voor ze?

Ik wil ze sowieso als ik terug ben van mn sollicitatie gelijk op de cisaral zetten vanwege het theezakje alleen al.

bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vast goed. Ik vraag me hier soms ook af hoe ze nog fris en fruitig rond kunnen rennen als ik zie hoeveel hout ze hier naar binnen werken van steunpalen bij de boompjes e.d. Klein beetje papier kan vast geen kwaad. Dozen en kranten zijn ook papier, daar kunnen ze best iets van binnen krijgen zonder problemen. Niet teveel natuurlijk...maar zo'n zakje is vast overheen te komen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das ook weer zo:) volgens mij zijn theezakjes ook beter afbreekbaar dan het meeste papier.

zit alleen een beetje met de rooibos kan nergens vinden of dat nou goed of slecht voor ze is. Nja ze zijn wel wat slaperiger dan normaal maar dat kan ook het rooibos effect zelf zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja achja normaal zijn ze ook niet echt druk ofzo:p

Hehehe ja maar kranten zijn natuurlijk super smakelijk

Nja tis dat de meeste thee soorten bepaalde werkingen hebben venkel is bv goed voor maag en darmen, kamille en rooibos zijn goed om te kalmeren maar kamille is ook goed bij bepaalde ontstekingen. Alleen weet ik dat rooibos ook niet goed kan uitpakken, als ik zelf te veel rooibosthee drink krijg ik echt knallende koppijn. Maar goed zoals met alle producten te veel is nooit goed, maar wat voor mens goed is is niet ook gelijk goed voor dieren. Ik hou ze gewoon even goed in de gaten ben toch de hele dag thuis:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het wel goed zit met ze... Dit is namelijk het resultaat van twee konijntjes die aan de rooibosthee knabbelen:

evbez4.jpg

Normaal liggen ze nooit tegelijk helemaal lang uit, er is er altijd eentje die meer "zit" en de boel in de gaten houdt en ze liggen nu al een aantal uur zo met heel afentoe even verplaatsen om wat hooi te knabbelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een boefies!! :mdr:

Zo te zien maakt rooibosthee nijnen dus heerlijk mak!

Misschien kan ik het ook eens proberen bij mijn drukke nijntjes? :wink2:

Gelukkig maar dat het geen kwaad kon die rooibos en dat alles goed met ze gaat (:

Ik zou zeggen, geniet van je heerlijk rustige nijntjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .