Ga naar inhoud

Hooi


Jill85

Aanbevolen berichten

Weet iemand misschien ook zo'n boer die hooi verkoopt in de buurt van Leiden???

Of een manier om erachter te komen waar ik zo'n boer kan vinden die niet al te ver weg zit?

Dat zou me wel heeeeeel veel geld schelen met die grote vreetzak (Vlaamse Reus) hier!

Gaan rustig een heleboel van die zakken kruidenhooi van de dierenwinkel per week doorheen door hem alleen alā€¦ā€¦

Gewoon hooi moet die niet zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem.

Verwen ze een keer en ze voelen zich meteen te goed voor gewoon hoi.

Heb je weleens kruidenhooi Tijm geprobeerd?

Ik heb namelijk beaphar een keertje gemaild of ze geen grotere verpakkingen konden maken haha! Maar hun raadde mij die aan omdat ze die in 5 kg verpakking hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet u misschien een boer in de buurt van Santpoort? (ligt bij Haarlem)

Mijn konijnen eten ook heeeeel goed kruidenhooi (met rozenbottels) :) Naja alleen maar goed dat ze veel hooi eten!

Zit er tussen Driehuis en Santpoort niet van dat boerenland?

Die weg die begint bij begraafplaats Westerveld in Driehuis, als je daar doorrijdt kom je bij allemaal van dat boerenland uit.

Ik weet niet of die wat verkopen maar het valt te proberen.

De mijne eten alleen maar kruidenhooi van barn-i en dan wel iedere dag smaakje afwisselen. Het kost me een godsvermogen want ik moet het nog online bestellen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi van de boer blijft hier de absolute nummer 1. Ook een soort kruidenhooi, vol paardenbloemen, brandnetels, verschillende soorten grassen. En voor een baal van 15 kg betaal je ongeveer hetzelfde als voor een zakje kruidenhooi van 1 kg.

Ja dat is ook mijn grootste bezwaar,de prijs.Ik betaal voor een baal hooi"van de boer" ā‚¬ 4,50 en kan daar maanden mee doen.Maar voor de kruidenhooi betaal ik ā‚¬ 2,99 voor een kleine zak.Eerst voerde ik 3 soorten hooi per dag,maar daar stop ik mee het word gewoon te duur.Dus dan maar gewoon 1-2 x per week als verwennerij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou niet weten waar ik hier een boer vandaan moet halen en trouwens, waar laat je een baal van 15 kg??

Er zijn ook mensen die een hooibaal in zo'n box doen voor kussens van tuinmeubelen. Als je daar geen ruimte voor hebt: Een baal is verdeeld in plakken die je zo los kunt halen. Misschien anders bij een manege iets te regelen, dat je een paar plakken mag? Wel opletten dat het geen kuil is (kuil zit in plactic en hooi niet) Mijn nijnen eten met de paarden mee en we hebben hier volop keus uit goed hooi. Mijn katten vinden het ook heerlijk (om in te slapen dan):he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook mensen die een hooibaal in zo'n box doen voor kussens van tuinmeubelen. Als je daar geen ruimte voor hebt: Een baal is verdeeld in plakken die je zo los kunt halen. Misschien anders bij een manege iets te regelen, dat je een paar plakken mag? Wel opletten dat het geen kuil is (kuil zit in plactic en hooi niet) Mijn nijnen eten met de paarden mee en we hebben hier volop keus uit goed hooi. Mijn katten vinden het ook heerlijk (om in te slapen dan):he:

We komen wel bij jou op het land wonen, je hebt ruimte zat en verstand van hooi! Zouden de speklappen hu huisje willen delen?:party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .