Ga naar inhoud

Haren die omhoog staan


Charita

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk is het niks hoor, maar ik vraag t toch maar even.

Ik dacht laatst dat Kyra op 1 plek bobbels op haar rug had maar het blijkt dat op die plek haar vacht overeind gaat staan.

Ik heb gevoeld, er is niks te voelen op haar huid, toen dacht ik misschien likt Leyla het omhoog.

Maar als ik het plat aai en ze beweegt gaat t weer omhoog staan, heel maf.

Komt dit vaker voor of moet ik toch ergens op letten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tik op ze zoekpagina maar eens richel in:)

Krijg je een hele discussie waar het vandaan kan komen of hoe het ontstaan is. Konijn gelukkig, gezond, bepaalde periode in het jaar?

Alles komt voorbij maar niemand is er nog uitgekomen :P

Ik kan helaas geen link plaatsen maar misschien kan iemand ander dit ff doen...?

Niks mis met je nijn iig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet het er zo uit?

[ATTACH=CONFIG]71563[/ATTACH]

Zoiets maar korter en naast dr ruggengraat ipv er op. Ze heeft het ook alleen als ze zit, als ze loopt zie je er niks van.

Ik zal vanavond dat hele topic even doorlezen als ik thuis ben.

aangepast door Charita
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier ook wel eens gezien, ook zo meer op de kont rondom. Hier was het bij Tos tijdens de koppeling. En Otje heeft het vaker als het fris in huis is.

Owja en bij mn vorige nijn als je der over der kontje kriebelde heeerlijk vond ze dat, ging ze echt lekker voor zitten.

Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan omdat het ook vrij snel weg trekt. Maar misschien dat het met opwinding ofzo te maken kan hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, ze was gewoon aan het eten en Leyla lag beneden haha. Ze heeft wel altijd koude oortjes, maar als het met kou te maken had zou je denken dat de hele vacht omhoog gaat staan toch?

Ze heeft het nu een aantal dagen, alleen als ze zit en je kunt t makkelijk omlaag aaien, het gaat gewoon mee. Maar zodra ze beweegt staat het weer omhoog :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd als t van kou zou zijn zou alles om hoog staan lijkt me. Is mij alleen opgevallen bij otje dat het bij haar gebeurd als het fris in huis is. Geen idee of er ook iets anders is dan.

Misschien is ze gewoon soort statisch? Mijn haar staat met dit weer ook recht overeind:p geen idee of konijnen dat kunnen uberhaupt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .