Ga naar inhoud

Opnieuw urinebrand


nalapuk

Aanbevolen berichten

carbachol doet de afsluiter van de blaas stimuleren (die niet goed meer werkt en dus gaat lekken) bij blaasontsteking is het geen lekken van de urine en hierbij zal het achterwerk van het konijn ook niet nat worden..

Bij een blaasontsteking kan wel degelijk urinebrand ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag het net :)

Nee dat is nog niet gedaan, maar omdat beide nijnen het hebben kan ik me gewoon bijna niet voorstellen dat het iets anders is dan EC. Het zou te toevallig zijn als ze beide nier en/ of blaasproblemen hebben denk ik dan. En de panacur werkte bij Puk goed zolang hij het nog kreeg, dus dat is ook een teken van EC lijkt mij. Overigens nog geen reactie van Utrecht. Ik ga de fenbendrops maar wel vast bestellen. Mocht de dierenarts van de kliniek nog zeggen dat het niet verstandig is te behandelen voor EC kan ik het flesje altijd in de medicijnkast zetten voor later natuurlijk.

Overigens waren ze vandaag helemaal droog allebei, heb ze gisteren weer een uitgebreid billenbad en zalfbeurt gegeven en dat was vandaag dus niet opnieuw nodig, alleen het zalven dan wel natuurlijk. Dus dat was fijn :) betekent iig dat ze niet constant last hebben, het is alleen met sommige plasjes dat het even niet goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .